Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Galvas blīves maiņa 156SW 2.0TS 2000'
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Galvas blīves maiņa 156SW 2.0TS 2000' 
Varbūt kāds spečuks var padalīties ar info, kādi papildus darbi veicami pie galvas blīves maiņas?
Zinu, ka galva būs jāved slīpēt, būs jāmaina vārstu un sadales vārpstu blīvslēgi.
Vairāk interesē, vai nepieciešams kaut ko darīt ar variatoru un varbūt vēl kādu blīvi pa ceļam esmu aizmirsis?

Galvas blīve jāmaina dēļ tā, ka kaut kur pazuda antifrīzs un motors uzvārījās. Tagad zūd eļļa- starp bloku un galvu visu laiku slapjš.
Plānā ir izskalot dzesēšanas sistēmu un pārbaudīt visas caurules, lai neatkārtotos pārkaršana.
+Varbūt kāds var ieteikt, kur meklēt jaunu izplešanās trauka korķi? Nezinu vai manējais ir labs vai nav, gribu uzlikt vienkārši jaunu, lai zinātu, ka tā nav problēma.

Jau iepriekš paldies.  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man ir lietots izplešanās trauka vāciņš, kas palicis no mana vecā 1.9jtd, kad mainīju trauku, jaunais nāca ar savu vāciņu komplektā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Neliels update.

Man šķiet, ka vāciņš tomēr nebūs pie vainas, šodien, sastrēgumā stāvot, pamanīju, ka temperatūra pēkšņi sāk kāpt un ventilators neieslēdzas. Ieslēdzās tikai tad, kad ieslēdzu kondicionieri un pēc tam viss itkā atkal strādāja normāli. Tātad vainīgs varētu būt tas, kas slēdz iekšā ventilatoru. + antifrīzs arī līdz ar to kaut kur izgaisa, bet kur tieši tek, grūti pateikt. Ja nesakaita to, ka gar galvas blīvi viens stūris slapjš no laikam eļļas, tad visur citur, kur ir saistība ar dzesēšanu nekādas noplūdes neredz. Varbūt cilindrā? Domāju, ka būtu pamanījis dūmus...
No blīvēm sapratu, ka vēl vajadzēs ieplūdes un izplūdes kolektora blīves. Camlocki ir no iepriekšējās alfas.

Vispār apbrīnojami švaka atsaucība. Vai nu neviens ne velna nezin un tāpēc nevēlas komentēt, kas kaut kādā ziņā ir ok, vai arī vienkārši nevēlas palīdzēt.  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mans peroniskais viedoklis par zemo aktivitāti ir tāds, ka TS ir "īpašs" motors ar visu to, ka tas ir ļoti labs, tas prasa arī īpašu aprūpi un tik cim man viņš bija uz 147 sen atpakaļ secinājums ir tāds, ka to jādod remontēt tiem, kas zina visus tā niķus un niances. Pašam gadījies uzvārīt TS un pēc tam sākās nebeidzams stāsts. Tieši šī iemesla dēļ neviens neuzņemās konsultēt forumā, jo tur daudz ko var salaist dēlī un arī nezinot precīzi vainu, var likt tev mainīt to, ko nemaz nevajag.
Par ventilatora releju vai devēju vai kā viņu tur.... kautkur liekas ne vienu rezi vien bija rakstīts. nezinu vai sakritība, bet man toreiz arī pēc uzvārīšanās pirmajā braucienā gandrīz atkal uzvārījās dēļ ventilatora. laikam to devēju arī jāmaina uzreiz pēc uzvārīšanās. Bet par pašu motoru labāk ved uz ficinu, lai tur taisa  Embarassed

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā. Arī es alfai pieslēdzu kompi mājās un tad vienkārši pārbaudu ...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaut kas neticams! Normals posts no Gangnam.... yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Varu piedāvāt 1.8TS ar reāliem 180tkm. no '97 146 AR
Eļļu netērē, nekas negrab. Tik no donora jāizņem.
Ja interesē PZ

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
muuris rakstīja:
Varu piedāvāt 1.8TS ar reāliem 180tkm. no '97 146 AR
Eļļu netērē, nekas negrab. Tik no donora jāizņem.
Ja interesē PZ


Varu piedavat labu 156 1.8 ar skati lidz gada beigam, bet motora kaut kas klauve. Pa abiem kopa kaut kas var sanakt naac


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gunča rakstīja:
Kaut kas neticams! Normals posts no Gangnam.... yo

Pilnmēness. Normāli cilvēkisāksviestu dzīt, gangnams - normāli postēt.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
versatile rakstīja:
Gunča rakstīja:
Kaut kas neticams! Normals posts no Gangnam.... yo

Pilnmēness. Normāli cilvēkisāksviestu dzīt, gangnams - normāli postēt.


troļļi ir lipīgi  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tā cena bija varbūt tad, kad tava dziedātā dziesma bija ķīnas topa augšgalā...
http://www.ebay.com/itm/252690117154?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gangamstyle rakstīja:
dzintis rakstīja:
Jā. Arī es alfai pieslēdzu kompi mājās un tad vienkārši pārbaudu ...


Nee tu jau drosi vari baazt vadus pa taisno vai testeri vai ko nu tur juus laukji darat vienmeer, es labak tomer iesaku noziedot 38 eiro ebaja vadam.


Pats izlasi ko raksti?
Runa gāja par kabeli!


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Biju mazliet pazudis, taču varu paziņot, ka process kustās uz priekšu.
Galva jau ir atpakaļ no pārbaudes, slīpēšanas un vārstu pucēšanas.
Kaut kad salikšu arī bildes, taču īsumā situācija bija tāda, ka 4. cilindrā tecēja iekšā antifrīzs.

Pēc slīpēšanas galvu saņēmu atpakaļ ar 1 trūkstošu to cilindrīti, kas centrē sadales vārpstas kakliņu. Kādam ir idejas, kā to sauc un kur to meklēt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Īsumā par padarīto:

Galva aizvesta pārbaudīt, noslīpēt.
Nomanīta galvas blīve, abu kolektoru blīves, remkomplekts variatoram, jaunas galvas skrūves, abi sadales vārpstu blīvslēgi, vārstu blīvslēgi, termostats, termostata temperatūras sensors ,rezistors (tas, kas radiatorā), visas 8 sveces, eļļa + filtrs, dzesēšanas šķidrums. Varbūt vēl kaut kas, ko neatceros.
Viss rūc un griežās labāk kā jebkad, tikai nekādi netieku galā ar temperatūru. Visu laiku kāpj līdz 110+ un ventilators neslēdzas iekšā. Ir vēl kaut kas, kas kontrolē ventilatora ieslēgšanos bez tā rezistora un dačika termostatā? Līdz lielajam 50A relejam strāva aiziet- salaižot kājas pa taisno, ventilators ieslēdzas. Kaut kā izdevās vienu reizi panākt, ka relejs nostrādā un viss itkā sāk strādāt, bet tā bija tikai viena reize. Varbūt ir kāda zināma vieta, kur meklēt nekontaktu?
Rīt slēgšu klāt pc un skatīšos, kas tur notiek, varbūt patiesībā viss ok, bet jaunais temp. sensors rāda nepareizi? Interesanti vēl ir tas, ka pārkaršanas lampiņa neiedegas. Izdegusi nav- ieslēdzot aizdedzi ieslēdzas testa režīmā...













Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
a daciks nedirs??? normali ta medz but T.S


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database