Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
156 V6 BiTurbo Novitec GELB
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 156 V6 BiTurbo Novitec GELB 
Foruma jau kaut kur iepriekš tika apspriests, ka nopirku Novitec BiTurbo Alfa Romeo 156 dzeltenā krāsā.



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vhzk6SlpkUM&t=4s[/youtube]

Pats auto fočējis vēl neesmu, bet varu droši likt šo bildi. Šodien noskaidroju, ka bildē un youtubē atrodamajamā video ir manis nopirktā dzeltenā Novitec BiTurbo Alfa Romeo 156. Tāda mašīna ir tikai viena.

Šīs mašīnas stāsts ir ļoti dīvains. Autofficinā mašīnu saveda kārtībā, bet palika atklāts jautājums, ko Novitec mainīja dzinējā, kas tās par turbīnām un no kāda Porsche mašīnai ir bremzes. Arī mašīna nav "Banāna" dzeltena un nekur nefigurē krāsas kods. Pēc Alfa Romeo datu bāzes mašīnai ir jābut baltai. Mašīnas servisa grāmatiņā nav Alfa Romeo dīlera zīmogu, bet gan pārdevēja, gan servisa apkopju atzīmju vietā visur figurē Novitec zīmogi un Novitec biroja adrese. Tāpēc rakstīju Novitec mailu. Vienu, otru un tad trešo rakstīju. Neko neatbildēja. Tad zvanīju. Novitekā pacēla klausuli un tad tapa skaidrs - Novitec mūk, kad viņiem kaut ko sāk prasīt par šo projektu. Tur stāsta, ka visu konceptu Novitec pārdeva, vairs neko nezina, neviens neko neatminas un no tiem laikiem pie viņiem neviens vairs nestrādā. Man ar to nepietika un tagad, būdams Vācijā, viņiem uzkritu, kā sniegs uz galvas.

Uzcirties, iegāju iekšā Novitec salonā un domīgi staigāju apkārt Ferrari 488 Spider un Lamorghini Huracan Coupe. Pienāk man klāt pārdevējs un tad tam es jautāju, kādas tad viņiem ir tās pakotnes šīm mašīnam. Uz to viņš man atbild, ka salonā stāv dēmo mašīnas un tās netiek pārdotas. Nu, ...eee ar laiku tiek, bet ne tagad. Pērkot jaunu Lamborghini vai Ferrari, es salonā varu izvēlēties kādu Novitec pakotni es gribu un dīleris to uz auto uzstādīšot. Šeit, Novitec salonā, es varu apčamdīt, kā tas izskatās dzīvē, un pat izbraukt. Nu un tad čalis man izstāsta, kādas savādākas bremzes, kādi difuzori, kāda izplūde un piekare. Es jautāju, vai nav problēmu pēc tam visu to remontēt. Čalis man stāsta, ka caur Ferrari, Lamborghini dīleru tīklu visas detaļas ir pieejamas. Es prasu, vai nav tā, ka pēc 10 gadiem par to visi aizmirsīs un es palikšu ar neatrisināmām problēmām. Nu te čalis aizsvilās un stāsta, cik nopietna kompānija viņi ir, cik plaš piedāvājums ir vecajiem modeļiem un vienīgi, ko nevarot vairs dabūt, tie ir Novitec vecie riteņu diski. Es saku, forši! Izvelku no kabatas servisa grāmatiņu, tehnisko pasi un atveru lapu, kur norādīts, ka tālajā 2001. gadā šajā pašā adresē Novitec ir pārdevis manu dzelteno Alfa Romeo 156 V6 BiTurbo. Nu te čalis manāmi samulst. Viņš strādājot Novitec tikai kopš pagājuša gada vasaras. Visi pārējie pusdienās un neviena nav, kam pajautāt. Uz to es atbildu, ka es varu pagaidīt. Tā nu es staigāju apkārt, spārdīdams Lamborghini, Ferrari un McLaren riteņus, kamēr parādās viens, otrs un trešais darbinieks, kuri arī neko nezi. Nu, es jau biju sagatavojies šādam scenārijam. Noradu čaļiem, ka Novitec mājas lapā ir cēli rakstīts, ka viņu CEO, Volfgangs Hagendorns (Wolfgang Hagendorn), kopš 1989. gada kvēli, iedvesmojoši un ārkārtīgi vizionāri projektē visādas ķūņingu pakas itāļu sporta mašīnām un saku, ka nav variantu! Man ir jārunā ar viņu CEO! Pārdevējs nozūd Novitec biroja kuluāros. Redzu, ka pats CEO pabāž degunu, uz mani paskatās, bet ārā neiznāk. Tā vietā čalim iedeva lapiņu, kuru jau tad nodeva man.

Uz lapiņas bija rakstīts
Mr. Helmut Giessl (Helmut Gießl)
G-TECH Engineering GmbH
www.g-techgmbh.de

G-Tech atrodas divu minūšu attālumā no Novitec. Tas ir nopietns FIAT ķūneru kantoris, kas vēl paralēli ražo visādus sporta veļļukus un to pričendāļus. Aizbraucu uz turieni un pirmais, ko satieku, ir pats Mr. Giessl. Smaidīgs vīrs. Noklausās manu problēmu. Pasmejas un jau bišķīt atklāj kārtis. Tā vecā Novitec vairs nav!!!! To 2006. gadā, kā Parex banku, sadalīja labajos un sliktajos aktīvos un pārdeva. Pašreizējais Novitec, kas atrodas tajās pašās telpās, pieder gan tiem pašiem saimniekiem. Vienkārši viņi negrib, lai viņus asociē ar šo projektu.....Hmmm... Tad man viņš pasaka, ka vispār viss tas Alfa Romeo projekts bija, lai tiktu līdz Ferrari. Problēma bija, ka viņi ar Alfu visu sačakarēja un tas viņus sāka vilktu uz leju. Tālāk man neko neturpinot, Mr. Giessl man pasaka, ka viņš bija Novitec inžinieris līdz 1999. gadam, bet, lai uzsāktu savu biznesu, viņš kompāniju pameta, pirms Novitec sāka strādāt ar Alfa Romeo 156 BiTurbo. Neskatoties uz to, viņš paņem lapiņu un uzraksta uz tās cilvēka vārdu, kuram ir jābūt informācijai par manu mašīnu.

Uz lapiņas bija rakstīts
Mr. Horst Birk
AutoService Mindelheim.
www.autoservicemindelheim.de

Mr. Birks ir inžinieris, kurš bija atbildīgs par Alfa Romeo 156 BiTurbo projektu. Viņa kompānija atrodas pilsētā Mindelheimā, kas ir 6 minūšu brauciena attālumā no Novitec un G-tech pilsētas Stettenas. Es aizbraucu uz turieni. Ieeju iekšā, kur mani sagaida sekretāre. Tai pastāstu, ka gribu satikt Mr. Birku un apvaicāties par Novitec Alfa Romeo 156 BiTurbo. Viņai aizdodas pie Mr. Birka un pēc pāris minūtēm atgriežoties, man pastāsta, ka Mr. Birks par Novitec vairs nerunā. Man paskaidro, ka, ja viņš vēl vienu reizi dzirdēšot vārdu Novitec, viņam būs vai nu sirdstrieka vai insūlts. Forš, es saku, bet es jau neesmu Novitec. Man vajag tikai informāciju par manu auto. Tā nu es nododu manas mašīnas servisa grāmatiņu sekretārei, lai tā var parādīt Mr. Birkam, par kādu mašīnu ir runa. Pēc ši mēs ar Mr. Birku sākam futbolēt nabaga sekretāri turpu šurpu kādas minūtes divdesmit. Pa to laiku tapa skaidrs, ka šai mašīnai ir Schwitzer turbīnas. Kompānijas Schwitzer vairs nav, jo to esot nopirkuši Amerikāņi. (ieguglēju - Tas ir domāts BorgWarner). 2.5L V6 motors ir izborēts līdz 3.0 litriem, bet bremzes pēc izmēriem ir jāpiemeklē no Brembo kataloga. Manējais mašīna ir vienīgā 156tā ar V6, ko Novitec arī uztaisīja un tā bija arī demo mašīna, kuru izstādīja auto izstādēs un rādīja žurnālistiem. Otrs esot bijis divlitru BiTurbo vagons. Projekts esot bijis neveiksmīgs, jo priekš dīleriem bija pārāk sarežģīts. Ārkārtīgi daudz brāķu un ārkārtīgi daudz atsaukumu.

Tad nu beigās viss ir savilcies kopā. Pašreizējais Novitec strādā tādā pašā veidā, kā iepriekšējais. Viņi nopērk vienu modeli un to pārbūvē, pārkrāso vai pārlīmē un izmanto, kā demo auto, uz kura ir salikts viss iespējamais. Dīleru tīklos, pērkot auto, var izvēlēties atsevišķas pakotnes vai arī visas kopā. Pakotnes jau uzstāda nevis Novitec, bet dīleris. 2003. gadā Novitec sāka piedāvāt pakotnes priekš Ferrari 360. Atsaucoties uz Mr. Giessl, Novitec realizēja savu sapni, caur Alfa Romeo nonākot līdz Ferrari. Tajā pašā laikā 156tās Alfa Romeo projekts kļuva ļoti smagnējs un vienkāršāk to bija nomest, lai turpināt tikai ar Ferrari un tālāk jau pievienot Lamborghini, McLaren, RollsRoyce, Maserati un Tesla. Visa šī te procesa rezultātā, Novitec īpašnieki sakašķējās ar inžinieriem un viņi reāli viens otru neieredz. Pluss vēl tas, ka Novitec savā mājas lapā apilē pie savas bagātās pieredzes, kas aizsākās 1989. gada, bet faktiski pašreizējā kompānija sāka darbu 2003. gadā un vēsturiskais Novitec tika pilnīgi likvidēts 2013. gadā. Runas par Alfa Romeo 156 projektu Novitec ir kaitējošas.

Bet nu mana dzeltanā Alfa tomēr ir unikāla. Very Happy



Pēdējoreiz rediģējis Cosa Nostra Sat Feb 03, 2018 10:27 am; pavisam rediģēts 2 reizes

_________________
OO=\°/=OO
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super ļoti interesants stāsts un apskaužams entuziasms  alfavirus

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Piii... Nu gan sviests un attieksme kā kaktu kantorī...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
...nu bļin, apraksts kolosāls un mašīna, protams, arī  super


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ar prieku izlasīju gluži kā stāstu. super
Baigā apņēmība brukt un skaidrot visu. Bet atbildi laikam dabūji un būs vieglāk ko darīt ja nu kas notiek.
Veins gan skaidrs, otra tāda auto nav nekur.  :driving:


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
... toties interesants sižets.
Žēl par krāsu. Jau sapriecājos, ka tikšu vaļā no atbildības sloga par Giallo Zoe īpašumu Sad


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
šāds stāsts paceļ auto vērtību vismaz par 20-30%  super

ps. ieteiktu visus video, bildes utt. saglabāt, jo kādā brīdī no jūķūba utt info var pazust....

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nr.7 rakstīja:
... toties interesants sižets.
Žēl par krāsu. Jau sapriecājos, ka tikšu vaļā no atbildības sloga par Giallo Zoe īpašumu Sad


Nekas, tirgojot kosmētiku cītīgāk, varēsi atļauties arī Gaili Zoe banānkrāsas Lambo vai Ferru naac
 


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ņjā.... tas, ka esi noskaidrojis, ka šis ir vispār vienīgais tāds auto, liks daudziem nopūsties, ka nesaņēmās pirms tevis, jo būsim reāli fficinas cena šim bija ļoooti laba.
skaidrs, ka vērtība viņam tikai augs, sevišķi ar tavu stāstu. Bet vienlaicīgi arī esi ieguvis sev gemaroju uzturēšanas ziņā  Rolling Eyes  
bet viens ir skaidrs - diagnoze: hronisks, neārstējams  alfavirus
Apsveicu ar pirkumu, lai labi kalpo, lai ļaudis atskatās, lai žurnālisti biežāk apciemo!  applausi  party

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database