Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 67 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 65, 66, 67  Nākošais
Alfa tad un tagad... un rīt
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Vācu autobild - Par lietotām ALFA 75 
smic rakstīja:


Liela bilde
http://faili.apollo.lv/files/alfadata/original/454139


Paskatijos, ka tur cenas vēl markās. Tad ieraudziju publikācijas datumu - 1997 gads  shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Vācu autobild - Par lietotām ALFA 75 
NIKSONS rakstīja:
smic rakstīja:


Liela bilde
http://faili.apollo.lv/files/alfadata/original/454139


Paskatijos, ka tur cenas vēl markās. Tad ieraudziju publikācijas datumu - 1997 gads  shura


Jā, ja pārrēķina latos, tad jauna 2.0 TS 75 Alfa maksāja 10 000 Ls. Tā neko inflācija, jo šobrīd 2.2 JTS 159 nebūt nav tehnoloģiski tik novatoriska vai sportiska, bet vismaz maksā 2x dārgāk.

Ūber top versija 3.0 QV ar pilnpiedziņu - 13 000 LS


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Vācu autobild - Par lietotām ALFA 75 
smic rakstīja:


Jā, ja pārrēķina latos, tad jauna 2.0 TS 75 Alfa maksāja 10 000 Ls. Tā neko inflācija, jo šobrīd 2.2 JTS 159 nebūt nav tehnoloģiski tik novatoriska vai sportiska, bet vismaz maksā 2x dārgāk.

Ūber top versija 3.0 QV ar pilnpiedziņu - 13 000 LS


Man patīk tavs domu gājiens.  super

Tikai aizmirsi par:
airbag, abs, vdc, ebd, klima, central lock, ecu, common rail, cd&mp3.... un 1 milio citu sūdiņu, kurus vajag izstrādāt, attīstīt, saražot, samontēt un nodrošināt tiem garantiju.

Tā 75 alfa ir mūsdienu dačias līmenī. Piedod, bet ir  056  Un dačia tā arī maksā

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nju tā nu gluži nav. Tai kas mētājās manā garažā salona apdare ir labāka kā 155. Dzinējs no JTS atšķiras tikai ar JTS, kas ir nieka 20 zs plusā. Par airbagiem un pasīvo dršību gan tev taisnība shura

Toties tam spainim ātrumkārba un sajūgs ir uz pakaļējā tilta (!!!) - tas noteikti maksā +$ (Šo risinājumu joprojām tradicionāli izmanto ferrari - piemēram arī 599tajam kārba ir zem bagažnieka, kā arī maserati)
Kā arī pakaļpiedziņa pats par sevi ir krietni dārgāks risinājums nekā FWD.

Tā kā tur ar dačai vairāk ir kopīgā ar 159, nekā ar 75


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Karote darvas... 

http://www.postimage.org/aV1gKAPi-140192367895c1daefae6835261b89ac.jpg


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es neesmu mašīnbūves ekonomists, bet viedoklis man ir  shura

1. RWD pret FWD nevar būt radikāla cenu starpība. Detaļu skaits ir +/- vienāds. Labi, ir kardāns ar krustiņiem un gultņiem, bet pusasis un sviras ir vienādā skaitā. Tas, vai sajūgs ir pie motora bloka, vai pakaļējā tiltā nevar mainīt cenu radikāli. Protams, ir tā ka klasiskajā variantā puse no sajūga jau ir (spararats), bet atkal - tas nevar mainīt cenu radikāli. Cenu var samainīt apjoms. Ja Ferrari varētu gadā pārdot nevis 2.000 mašīnas, bet 200.000 tad arī tam būtu jābūt lētākam par M3.

2. uztaisīt sūdīgu salonu maksā tieši tik pat daudz cik labu.

3. metāla cenas 10 gadu laikā ir 5 X augušas.

4. JTSam bloka pašizmaksa varētu būt +/- vienāda ar 75-tā bloka pašizmaksu. Nezinu kādi materiāli ir katram izmantoti (alumīnijs, čuguns), bet 150 kg čuguna lūžņu maksā 50 Ls, 120 kg alumīnija - 150 Ls Nu tā starpība nav tik liela, lai kaut ko radikāli ietekmētu. Maksā JTS tehnoloģija, precīzais šprices mehānisms, sprauslas...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neaizmirsiisim, ka 75 bija viena no mashiinaam, ar kuraam Alfa tolaik nobankroteeja Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Konstrukciju vienkāršošana - kā tas ir RWD -> FWD gadījumā - notiek nevis, lai taupītu materiālus, bet lai samazinātu tur ieguldīto darbu.
Tieši tādēļ jaunās automašīnās ir arvien mazāk neizjaucamu un neremontējamu mezglu - sviras ar neizņemami iepresētiem sailentblokiem un nenoskrūvējamiem lodveida balstiem, priekšpiedziņa, jo nav jāmontē kardāns un jāčakarējās ar pakaļējo piekari utt.

Nevienmēr inovācijas sev līdzi nes kvalitatīvu izaugsmi. Bieži vien tā ir elementāra ražošanas izmaksu samazināšana, lai varētu piepildīt izvirzītos uzņēmuma peļņas mērķus.

Patērētājiem PRisti sacer pasaciņas par sajūtām, kuru patiesībā vairs sen jau nav, un viss ir čikiniekā.

Jā, 75 bija AR pēdējais modelis, pirms viņus pārņēma Fiats. Nosaukts par godu Alfa Romeo septiņdesmit piektajai dzimšanas dienai. Starp citu - interesanti ir tas, ka arī Rovera pēdējais izlaistais modelis saucās 75. Laimīgs skaitlis shura Turklāt tas esot pats labākais ever uzražotais rovers. Jamā ražošanas izmaksas esot pārsniegušas mazumtirdzniecības cenu. Smile

Es nesaku ka tā urna ir labāka par 156 vai 159.

Es drīzāk jautāju, kas no AR ir palicis šodien...? Man liekas ka tikai dizains, PR un labi dīzeļdzinēji, kurus patiesībā ražo pavisam cits kantoris.


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:

Es nesaku ka tā urna ir labāka par 156 vai 159.

Es drīzāk jautāju, kas no AR ir palicis šodien...? Man liekas ka tikai dizains, PR un labi dīzeļdzinēji, kurus patiesībā ražo pavisam cits kantoris.
  +1

 Crying or Very sad   nu ja tikai 8C   bet tai cenniks...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
Es neesmu mašīnbūves ekonomists, bet viedoklis man ir  shura

1. RWD pret FWD nevar būt radikāla cenu starpība. Detaļu skaits ir +/- vienāds. Labi, ir kardāns ar krustiņiem un gultņiem, bet pusasis un sviras ir vienādā skaitā. Tas, vai sajūgs ir pie motora bloka, vai pakaļējā tiltā nevar mainīt cenu radikāli. Protams, ir tā ka klasiskajā variantā puse no sajūga jau ir (spararats), bet atkal - tas nevar mainīt cenu radikāli. Cenu var samainīt apjoms. Ja Ferrari varētu gadā pārdot nevis 2.000 mašīnas, bet 200.000 tad arī tam būtu jābūt lētākam par M3.

2. uztaisīt sūdīgu salonu maksā tieši tik pat daudz cik labu.

3. metāla cenas 10 gadu laikā ir 5 X augušas.

4. JTSam bloka pašizmaksa varētu būt +/- vienāda ar 75-tā bloka pašizmaksu. Nezinu kādi materiāli ir katram izmantoti (alumīnijs, čuguns), bet 150 kg čuguna lūžņu maksā 50 Ls, 120 kg alumīnija - 150 Ls Nu tā starpība nav tik liela, lai kaut ko radikāli ietekmētu. Maksā JTS tehnoloģija, precīzais šprices mehānisms, sprauslas...


Nu jau gan Tu te aizrunaajies mezhaa Smile


_________________
Spider S3
156 GTA
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
smic rakstīja:

Es nesaku ka tā urna ir labāka par 156 vai 159.

Es drīzāk jautāju, kas no AR ir palicis šodien...? Man liekas ka tikai dizains, PR un labi dīzeļdzinēji, kurus patiesībā ražo pavisam cits kantoris.
  +1

 Crying or Very sad   nu ja tikai 8C   bet tai cenniks...


No kādas AR? Kas ir palicis? Jūs tiešām domājat, ka "īstā" AR ir šroti no 75. sērijas un jebkas ar airbagiem un stabilizācijas sistēmu ir sūds? c Mēģināsiet iestāstīt, ka 75., 90. utt ir supercari tikai tādēļ, ka dabūjušī pakaļpiedziņu un kārbu pakaļā??? Varbūt arī pūstošais kapitālisms ir daudz sliktāka ekonomiskā iekārta par komunismu un 80-tajos kopumā bija nesalīdzināmi labāka dzīve kā šobrīd?!
AR manā uztverē joprojām ir AR. Un tas, ka piem. 159 pie visa cita ir nākusi klāt arī manāma deva komforta un kvalitātes, imo ir pat ļoti apsveicami. Žēl protams spīdīgo dzinēja trubu. Žēl, ka šobrīd nav mazā auto (tipa Junior) ar RWD un sportiskām iekšām. Bet gan jau būs. Pa ilgiem laikiem gan FIATam gan AR beidzot iet cik necik jēdzīgi ar naudas pelnīšanu. Un tas imo labi iraid.


_________________
Spider S3
156 GTA
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
smic rakstīja:

Es nesaku ka tā urna ir labāka par 156 vai 159.

Es drīzāk jautāju, kas no AR ir palicis šodien...? Man liekas ka tikai dizains, PR un labi dīzeļdzinēji, kurus patiesībā ražo pavisam cits kantoris.
  +1

 Crying or Very sad   nu ja tikai 8C   bet tai cenniks...


Tai ir Nelielo ratu dzinējs  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
NIKSONS rakstīja:
Es neesmu mašīnbūves ekonomists, bet viedoklis man ir  shura

1. RWD pret FWD nevar būt radikāla cenu starpība. Detaļu skaits ir +/- vienāds. Labi, ir kardāns ar krustiņiem un gultņiem, bet pusasis un sviras ir vienādā skaitā. Tas, vai sajūgs ir pie motora bloka, vai pakaļējā tiltā nevar mainīt cenu radikāli. Protams, ir tā ka klasiskajā variantā puse no sajūga jau ir (spararats), bet atkal - tas nevar mainīt cenu radikāli. Cenu var samainīt apjoms. Ja Ferrari varētu gadā pārdot nevis 2.000 mašīnas, bet 200.000 tad arī tam būtu jābūt lētākam par M3.

2. uztaisīt sūdīgu salonu maksā tieši tik pat daudz cik labu.

3. metāla cenas 10 gadu laikā ir 5 X augušas.

4. JTSam bloka pašizmaksa varētu būt +/- vienāda ar 75-tā bloka pašizmaksu. Nezinu kādi materiāli ir katram izmantoti (alumīnijs, čuguns), bet 150 kg čuguna lūžņu maksā 50 Ls, 120 kg alumīnija - 150 Ls Nu tā starpība nav tik liela, lai kaut ko radikāli ietekmētu. Maksā JTS tehnoloģija, precīzais šprices mehānisms, sprauslas...


Nu jau gan Tu te aizrunaajies mezhaa Smile


Kurā vietā ? Varbūt pirmajā punktā palaidu mazu demagoģiju. Es strādāju ar mēbeļu ražotājiem, un ļoti labi zinu kā veidojas izstrādājuma cena. Nevajag brīnīties, ja ikea piedāvā galdu 1 X 1 m par 100 EUR, bet ja gribi pasūtīt galdu 1 X 0,9 m, tad tas maksā 130 EUR
Visādas papildus fiškas, loriņi un liberiņi veido cenu. Lielajā lietās viss ir +/- vienāds. Alfas sēdekļa pašizmaksa ir apmēram tāda pat kā opeļa taburetei (ja viņas ražo vienādā apjomā)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tam gan piekrītu. Bet iepriekšējais posts gandrīz viss bija mežā gejs


_________________
Spider S3
156 GTA
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Alsi rakstīja:
smic rakstīja:

Es nesaku ka tā urna ir labāka par 156 vai 159.

Es drīzāk jautāju, kas no AR ir palicis šodien...? Man liekas ka tikai dizains, PR un labi dīzeļdzinēji, kurus patiesībā ražo pavisam cits kantoris.
  +1

 Crying or Very sad   nu ja tikai 8C   bet tai cenniks...


No kādas AR? Kas ir palicis? Jūs tiešām domājat, ka "īstā" AR ir šroti no 75. sērijas un jebkas ar airbagiem un stabilizācijas sistēmu ir sūds? c Mēģināsiet iestāstīt, ka 75., 90. utt ir supercari tikai tādēļ, ka dabūjušī pakaļpiedziņu un kārbu pakaļā??? Varbūt arī pūstošais kapitālisms ir daudz sliktāka ekonomiskā iekārta par komunismu un 80-tajos kopumā bija nesalīdzināmi labāka dzīve kā šobrīd?!
AR manā uztverē joprojām ir AR. Un tas, ka piem. 159 pie visa cita ir nākusi klāt arī manāma deva komforta un kvalitātes, imo ir pat ļoti apsveicami. Žēl protams spīdīgo dzinēja trubu. Žēl, ka šobrīd nav mazā auto (tipa Junior) ar RWD un sportiskām iekšām. Bet gan jau būs. Pa ilgiem laikiem gan FIATam gan AR beidzot iet cik necik jēdzīgi ar naudas pelnīšanu. Un tas imo labi iraid.


nuu ja AR vairaak nodarbotos ar reklaamu latvijaa, tad ietu veel labaak...


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 67 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 65, 66, 67  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database