Autors |
Ziņojums |
muuris
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Gofra ar nomainju vareetu vilt uz kaut kaadaam 35 naudinjaam. (man vismaz Valmieraa taa paprasiija)
Un karteri arii pa shrotiem gan jau ka meetaajas
|
Thu Apr 05, 2007 10:55 am |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
muuris rakstīja:Gofra ar nomainju vareetu vilt uz kaut kaadaam 35 naudinjaam. (man vismaz Valmieraa taa paprasiija)
Un karteri arii pa shrotiem gan jau ka meetaajas
pati gofra jaw uz kkadam 25 naudinjam wel + darbs
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Apr 05, 2007 2:33 pm |
|
|
krxzi
Pievienojies: 10 Jun 2007
Komentāri: 255
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
tātad lai netaisiitu jaunu topicu.
shodien paarsitu veiksmiigi kateri pat ne raljojot vnk braucot pa granteni uz 70-80 pat sitienu nejutu tik nobljaavaas kompis ka low oil pressure uzreiz izrubiiju motoru un peec tam no ceesiim shlepeeju uz riigu
taatad jautaajums. 156jtd jau karteris ir alumiinija??
kur vislabaak taisiit pannu?? shii laikam buus pirmaa mashiina kurai uzlikshu normaalu pannu, shitaas plastmasas ljerpatas ir tikai lai nepiekakaa motoru ar netiirumiem.
_________________ 2.4JTD 20V mjet
|
Sun Jul 29, 2007 9:57 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
http://www.alfisti.lv/garage.php?mode=view_shop_business&business_id=9
Sametinaat veco iesaku ieksh Ramoto (Ogre).
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Sun Jul 29, 2007 9:58 pm |
|
|
krxzi
Pievienojies: 10 Jun 2007
Komentāri: 255
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
un ja veel kaads vareetu atbildeet cik daudz eljas ir jaalej 2.4 jtd 20v motoram buutu ljoti pateiciigs.
_________________ 2.4JTD 20V mjet
|
Sun Jul 29, 2007 10:24 pm |
|
|
Hindo
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
Re: Karteris
traka plume rakstīja:Turpinam migliniekos aizsākto, jo tur jau diezgan nopietni
Tātad-
Arfilā prasīja ap 75,- Ls par stiklašķiedras pannu. Tajā pat laikā visi kakti tur pilni ar salauztām plāksnēm... Nav vērts. Ta jau labāk veco labo ņeržu piekabināt un uz tehnisko fiksi noņemt. It kā nedrīkstot.
Starp citu, ko ar karteri darīt? Manējā mīļotā katrā stāvēšanas vietā pa vairākām pilēm atstāj, garāžu ar piemīzuse. Metināts, lodēts 4x... moš jaunu labāk, bet cik naudiņas?!
PAr to karteri ar vajag kārtīgi paskatīties. Man arī atstāja katrā stāvvietā pa pleķītim eļļas ņemot vērā to, ka tikai 2x ņemts nost, slīpēts, likts atpakaļ utt. Bet izrādās, ka vnk. hermētiķis bija palaidis pa spraudziņu kādu eļļes daudzumiņu, kas hermētiķi spieda ar vienu ārā. Rezumē: 3 - 4 dienas karteri ir jātur noņemtu, lai tiešām iztek visa eļļa nevis tik kā parasti eļļas maiņā notiek. Jāuzspļauj hermētiķi, jāpieliek karteri, drošības labad kādas 12 - 24h jāpatur, lai kārtīgi sakalst un tikai tad var domāt par eļļas pildīšanu motorā. Saku, tagad man vairs nav nevienas, NEVIENAS pilītes, kas būtu notecējusi pa karteri.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Sun Jul 29, 2007 11:15 pm |
|
|
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
krxzi rakstīja:tātad lai netaisiitu jaunu topicu.
shodien paarsitu veiksmiigi kateri pat ne raljojot vnk braucot pa granteni uz 70-80 pat sitienu nejutu tik nobljaavaas kompis ka low oil pressure uzreiz izrubiiju motoru un peec tam no ceesiim shlepeeju uz riigu
taatad jautaajums. 156jtd jau karteris ir alumiinija??
kur vislabaak taisiit pannu?? shii laikam buus pirmaa mashiina kurai uzlikshu normaalu pannu, shitaas plastmasas ljerpatas ir tikai lai nepiekakaa motoru ar netiirumiem.
nju iesaku tadu ka man, izmaksaja gandriz 170 ls, bet 8mm aluminija panna no sakuma lidz pat katalizatoram, gadijas reiz celmu noslipet iztureeja, gadijas reiz uz baronenes tramvaja sliedees ieslidet, kad KADS bija brukji gadu gabalinju nonjemis, un gadijās reiz akmeni sasmalcinaat.. nu ta.. viss vel dzivs, ja nebutu tadu pannu droshi ka kadus 5 garterus jau butu nomainijis shales un pat moshka klokjeni:))
|
Mon Jul 30, 2007 7:31 am |
|
|
Hindo
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
zuncih rakstīja:krxzi rakstīja:tātad lai netaisiitu jaunu topicu.
shodien paarsitu veiksmiigi kateri pat ne raljojot vnk braucot pa granteni uz 70-80 pat sitienu nejutu tik nobljaavaas kompis ka low oil pressure uzreiz izrubiiju motoru un peec tam no ceesiim shlepeeju uz riigu
taatad jautaajums. 156jtd jau karteris ir alumiinija??
kur vislabaak taisiit pannu?? shii laikam buus pirmaa mashiina kurai uzlikshu normaalu pannu, shitaas plastmasas ljerpatas ir tikai lai nepiekakaa motoru ar netiirumiem.
nju iesaku tadu ka man, izmaksaja gandriz 170 ls, bet 8mm aluminija panna no sakuma lidz pat katalizatoram, gadijas reiz celmu noslipet iztureeja, gadijas reiz uz baronenes tramvaja sliedees ieslidet, kad KADS bija brukji gadu gabalinju nonjemis, un gadijās reiz akmeni sasmalcinaat.. nu ta.. viss vel dzivs, ja nebutu tadu pannu droshi ka kadus 5 garterus jau butu nomainijis shales un pat moshka klokjeni:))
\
Šāles un kloķene Tev arī ir tik zemu cik karteris?
Galvenais jau ir neraustīties un laicīgi noslāpēt auto kad ej skatīties kas noticis pēc akmens smalcināšanas, nevis atstāt auto darbojamies un šausmināties par to kā līst ārā eļļa.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Jul 30, 2007 7:38 am |
|
|
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
uj ja es to celmu butu panjemis bez auzsARGA tad tur klokjene butu bijusi ta aiz ka vinsh aizkjertos, ja nu vienigi bel bloks kautka butu pagadijies pa starpai. bet par prieku man aiz muguras brauca landcruisers kas uz ta celma riepu parsita:))) atrums nebija 40km/h
|
Mon Jul 30, 2007 7:42 am |
|
|
krxzi
Pievienojies: 10 Jun 2007
Komentāri: 255
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
krxzi rakstīja:un ja veel kaads vareetu atbildeet cik daudz eljas ir jaalej 2.4 jtd 20v motoram buutu ljoti pateiciigs.
joprojaam aktuaals jautaajums
_________________ 2.4JTD 20V mjet
|
Mon Jul 30, 2007 9:39 am |
|
|
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
krxzi rakstīja:krxzi rakstīja:un ja veel kaads vareetu atbildeet cik daudz eljas ir jaalej 2.4 jtd 20v motoram buutu ljoti pateiciigs.
joprojaam aktuaals jautaajums
man reiz vienā servisā teica, kamēr nekur ārā netek:) nu kopš tās reizes es vairs uz turieni nebraucu:)
|
Mon Jul 30, 2007 9:42 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Alfa Romeo 156
Engine 2.4 JTD 20V (2003-2005)
Capacity 5 liter
Use: Normal
Service intervals: Change 20000 km
Products:
DuraBlend 10W-40
SynPower 5W-40
DuraBlend Diesel 5W-40
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/product.asp
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Jul 30, 2007 9:43 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Ja kas, kluba biedriem 30% atlaide uz Valvoline produktiem.
/me nesen visus šķidrumus autiņam nomainījis... lepns
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Jul 30, 2007 9:44 am |
|
|
krxzi
Pievienojies: 10 Jun 2007
Komentāri: 255
2003 Alfa-Romeo 156SW
|
j.k. rakstīja:Ja kas, kluba biedriem 30% atlaide uz Valvoline produktiem.
/me nesen visus šķidrumus autiņam nomainījis... lepns
o paldies... beizot zinaashu cik daudz limonaades ieliet motoraa kameer aizbraucu liidz servisam nomainiit filtru un veelreiz elju, jo atsleegas ar ko filtru atskruuveet pasham nav... paareejo visu varu izdariit..
un par taam atlaideem, liidz kluba biedra statusam veel pataalu..
_________________ 2.4JTD 20V mjet
|
Mon Jul 30, 2007 8:53 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Septembris ir īstais laiks kad pieteikties. Alfistu gads sākas. Tā kā uz septembri iesaku saspringt
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Jul 30, 2007 8:56 pm |
|
|
|