Pastāv uzskats, ka tur kur rūsa ir sākusi savu darbu, to neapstādināt. Ar smilšu strūklu noņemsi nost lielo rūsu. Gaisā ir mitrums. Kamēr sāksi gruntēt- jau mitrums būs uz metāla. Nokrāsosi, tādejādi iekonservēsi visu un mitrums nedabūs nožūt. Kas itkā ir sliktāk kā nedarīt neko. Korozijas procesā izdalas ūdens un skābeklis. Un tad tur sākas ballīte zem krāsas.
Kādēļ viens auto pūst, cits nē? Atkarīgs metāla sastāvs un apstākļi kā ekspluatē.
Vai tas atbilst realitātei- hvz. Šī tāda teorija izbīdīta... Egīls noteikti varētu pakomentēt cik te ir patiesība...
Es pirms 6 gadiem 75tajai bāku remontēju, jo tecēja. Pašlaik netek, bet rūsu bik izsita ārā ļoti ātri. pirms krāsošanas apstrādāju ar rūsas pārveidotāju vairākas reizes.
https://photos.app.goo.gl/8AA7F9g8vHCRm24U9