Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Par droselēm ieplūdes kolektorā 1,9jtdm
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Par droselēm ieplūdes kolektorā 1,9jtdm 
Sanāca tādas ziepes,kā šitie brīnumi sadrupa,iegāja cilindros ar visām izrietošajām sekām (6 vārsti līki). Turpinot savu ceļu, arī turbīna dabūja savu tiesu.Galva un turbīna sakārtotas,bet ir liels bet.Ja tās klapes amputēt,ko teiks motors,vai nevajadzēs urķēties pa smadzenēm.Jeb labāk meklēt jaunu kolektoru ar klapēm.Cik izpētīju,klapes atsevišķi nav daboņamas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā, ir tāda bēda. Man gan tikai vienu vārstu salocīja un motors pat samērā normāli strādāja. Klapes amputējot, smadzenes neteiks neko, ja vien atstāj pievienotu klapīšu motoriņu. Mīnusi ir tādi, ka būs bišķi sūdīgāks cēliens pie zemiem apgriezieniem un kvēpu filtrs ātrāk aizdirsīsies (ja vēl ir).
Es nopirku jaunu kolektoru, kas galīgi nav lēts prieks plus vēl viņi sāk beigties. Klapīšu konstrukcija protams švaka, bet kādu laiku vajadzētu turēt, ja seko līdzi eļļas kvēpu zampai kolektorā.
Secinājumi - vai nu jāizvairās no 1.9jtdm vai jātaisa kolhozs..

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tās klapes var mierīgi amputēt, tāpat kā EGRu, pārprogramē ECU un mierīgi dzīvo tālāk,  
Teikums par izvairīšanos no 1.9 man personīgi šķiet ļoti aplams, vēl uzticamāku dzinēju būs grūti atrast,  no klapēm nekur neaizmuksi, gandrīz katrā pēdējo 15 gadu laikā ražotā dzinējā viņas ir.


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jā, bet ne katrs ražotājs klapes uztaisa tādas, kas var iekrist cilindrā..
Starp citu, ir arī moderni dīzeļi, kuriem nav klapes ieplūdes kolektorā. Piemēram Peugeot 2.0, arī Hondas dīzeļi.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
Tās klapes var mierīgi amputēt, tāpat kā EGRu, pārprogramē ECU un mierīgi dzīvo tālāk,  
Teikums par izvairīšanos no 1.9 man personīgi šķiet ļoti aplams, vēl uzticamāku dzinēju būs grūti atrast,  no klapēm nekur neaizmuksi, gandrīz katrā pēdējo 15 gadu laikā ražotā dzinējā viņas ir.

_________________________
Klapes izņēmu,piedziņas mehānismu saglabāju.Auto iet kā Šveices pulkstenis.Jauda laba arī no zemiem apgriezieniem.Ne kāda kūpēšana nav,no izpūtēja nāk tā jocīgā smaķele.Bilance-810€(galvas, turbīnas remonts,sprauslu pārbaude, blīves, termostats,darbs).

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database