Autors |
Ziņojums |
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
FIAT - visstraujāk augošais Eiropā!
|
Wed Jul 19, 2006 10:02 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Super ziņas.
Ja Fiat'am labi, tad cerams arī Alfai.
Hmmm... a kāds nezin, kas tur ir par GM (Opeļa) dzinējiem Alfās, kautko pa ausu galam esmu dzirdējis?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Jul 19, 2006 10:09 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nu vismaz jaunais V6 dzinēja bloks ir izstrādāts GM
Rāžojot to Holden (Austrālijas opelis)
toties viss pārējais - kloķenes, galvas ar visu saturu, klaņi etc ir pašas AR inženieru un roku darbs...
par tiem 2,2 uc R4 motoriem nezinu
P.S.
Visi motorīši esot ar ķēdi siksnas vietā...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Jul 19, 2006 10:17 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Patīkams Post Scriptum
Holden BTW cik redzēts nesliktas sporta mašīnas ražo Tur Lejā
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Jul 19, 2006 10:19 am |
|
|
palaidniex
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
j.k. rakstīja:Patīkams Post Scriptum
Holden BTW cik redzēts nesliktas sporta mašīnas ražo Tur Lejā
Un tur lejā nesūdīgi pērkot AR, esot cieņā...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Jul 19, 2006 10:19 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Tur forši attālumi starp pilsētām, var normāli atvilkt.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Jul 19, 2006 10:21 am |
|
|
Berzs
Pievienojies: 14 Jul 2006
Komentāri: 42
Atrašanās vieta: Ogre/Rīga
|
palaidniex rakstīja:Nu vismaz jaunais V6 dzinēja bloks ir izstrādāts GM
Rāžojot to Holden (Austrālijas opelis)
toties viss pārējais - kloķenes, galvas ar visu saturu, klaņi etc ir pašas AR inženieru un roku darbs...
par tiem 2,2 uc R4 motoriem nezinu
P.S.
Visi motorīši esot ar ķēdi siksnas vietā...
2.2 JTS par pamatu ņemts GM izstrādātais motora bloks. virzuļi, klaņi, izplūde, ieplūde utt. utjpr. izstrādāta @ Alfa Romeo
|
Wed Jul 19, 2006 10:24 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Cik zinu, tad visiem jaunajiem pamataa ir GM bloki. Bet, manupraat, gaaniishanaas ar tekstu "tie tachu ir Opelja dzineeji!" ir visai nepamatota Jo no GM (Holden) tur ir tikai dzineeja chaula, cik saprotu. Diizelji gan jau tradicionaali ir Itaalju meistardarbi.
|
Wed Jul 19, 2006 10:29 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Pats kādu gadu pārvietojos ar opeli... nebij ne vainas. Motoram jau nu toč viss bija labi.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Jul 19, 2006 10:32 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Man ir bijushi 3 opelji un 2 SAABi Nekaa baigi laba tais dzineejos ar nav Iznjemot izturiibu un to, ka Opel nenormaali aatri pielec. Arii SAAB turbodzineeji ir tiiri ok. Djoshevo i serdjito Bet kas tas ir saliidzinaajumaa ar Alfas V6 vai ar itaalju diizeljiem...
|
Wed Jul 19, 2006 10:35 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Bet cik zinu, tad saites ar GM ir pārtrauktas? 2004.gadā laikam GM atpirkās no FIAT pirkšanas ne?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Jul 19, 2006 10:39 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Itkaa jaa. Bet tas nenoziimee, ka:
a) taas saites izzuud pilniigi un galiigi
un
b) nepaspeeja liidz tam jau izstraadaat koncepciju ar GM blokiem AR dzineejos...
|
Wed Jul 19, 2006 10:54 am |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
viss jau it kaa ir forshi, globalizacija un taa. ekonomiskais pamatojums ir. arii mashiinas kljuust ekonomiskaakas, aatraakas, uzticamaakas, galu galaa leetaak un aatraak apkalpojamas. bet panjemem vw-audi grupu. jaunais Allroad pa lielam ne ar ko neatshkjiras no Touarega, Octavias un pat Seat Ibiza. paneli, klokjiishi, materiaali. vienaadi. dzineeji, kaarbas utt. vienaadi. man shkodai visaam piekares detaljaam ir virsuu audi vw, skoda un seat embleemas un detaljas numuri tb ir identiski modelji. tad nafig jaapeerk audi pa 100k eur? nu tiiri sajuutu liimeni. man ljoiti negribeetos kaadaas naamakamajaas Alfaas ieraudziit Opel vectra spogulju reguleejamaas pogas utt. tagadeejais 9-3 Saabs. piepachaakts pilns ar detaljaam un mezgliem, kuri 1:1 ir atrodami visaados Chevroletos, Opeljos u.c. tad kaapeec pirkt SAAB?
|
Wed Jul 19, 2006 11:42 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nu nepeerc Nav jau spiesta lieta. Tirgus aatri vien noteiks, kas izdariits pareizi un kas - nee. SAABus, redz, peerk izcili slikti muusdienaas. Taa ka jaaglobalizee ar meeru. Papeeti to 159. Manupraat kaareiz apdares materiaalos utt. ir veikts plats solis uz priekshu...
|
Wed Jul 19, 2006 11:45 am |
|
|
Berzs
Pievienojies: 14 Jul 2006
Komentāri: 42
Atrašanās vieta: Ogre/Rīga
|
Oga rakstīja:Nu nepeerc Nav jau spiesta lieta. Tirgus aatri vien noteiks, kas izdariits pareizi un kas - nee. SAABus, redz, peerk izcili slikti muusdienaas. Taa ka jaaglobalizee ar meeru. Papeeti to 159. Manupraat kaareiz apdares materiaalos utt. ir veikts plats solis uz priekshu...
par 159. runājot - viens no piemēriem - beidzot tiek izmantots īsts alumīnijs instrumentu paneļa un salona elementu apdarē. un ir ļoti maz ticams, ka Alfu dizainā kādreiz būs kāda 1:1 detaļa no citiem ražotājiem. rūpnīca cenšas turpināt saglabāt Alfu dizaina unikalitāti, kas secināms gan pēc 159. modeļa (ieskaitot Brera un Spider), gan pēc 149. un 169. skicēm.
|
Wed Jul 19, 2006 11:54 am |
|
|
|