Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
T.Spark
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs T.Spark 
Kads man var kaut ko izstastit par svecem,155 2.0 TS,ka var zinat kad jamaina,kadas labak likt,un cik liela cenaa???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
16 vārsti?
Anyways.
Ja 8v tad sveces, laikam bija visas vienādas 8 gab.
Ja 16v tad sveces ir 4 lielās, 4 mazās. Nopirkt var pa dārgo Latvijā, vai arī pa lēto no UK: http://www.spark-plugs.co.uk/ pa 85Ls (ar šipingu)

16v sveces:
http://www.alfisti.lv/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=224

Platīnnieces NGK jāmaina tikai ik pa 100k km, ja irīdija tad, laikam, divreiz biežāk (~50k km).



Pēdējoreiz rediģējis j.k. Wed Apr 18, 2007 8:34 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ņemam sveču katalogu un skatamies.
Oriģinālā nāk NGK tikai sarkanās kastītēs ar uzrakstu AR


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es te biju viena autoveikala,un man piedavaja kaut kadas pa 1,5ls gab.,bet cik noprotu no tam nekas sakarigs nav,kada vispar ir ta starpiba starp tam letajam un dargajam,ari uz jaudu tas kaut kaa attiecas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sveceem nav praktiski nekaada sakara ar jaudaam. Platiina sveceem ir citi temperatuuras rezhiimi (augstaaki), taadeelj taas turas ilgaak un straadaa stabilaak. Pieredze raada, ka var visaadi muhljiities. Palaidniex neljaus samelot - bija kaut kaads Magnetti Marelli atzara razhojums, ko vareeja lietot uttuc. Tomeer ieteicamais variants cenas/kvalitaates zinjaa laikam tieshaam ir http://www.spark-plugs.co.uk


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vakardien un šorīt tika novērota dīvaini izgājieni.Isāk sakot-kad tikko piešķiļu auto tas tākā uzreiz grib slāpt nost,tad es bik pieduros ar kāju pie gāzes pedāļa un viss ir kārtībā,motors darbojas ar kautkādiem +-1200apgiezieniem,bet tikko gribu takā bik uzgāzēt tā šis uzreiz grib takā ģībt nos,takā aizrijas,bet aiziet.Tad kad motors ir biku uzsilis viss itkā aiziet un nav nekādu problēmu.Kas varētu būt par iemeslu šādai parādībai nepatīkamai??? Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
Vakardien un šorīt tika novērota dīvaini izgājieni.Isāk sakot-kad tikko piešķiļu auto tas tākā uzreiz grib slāpt nost,tad es bik pieduros ar kāju pie gāzes pedāļa un viss ir kārtībā,motors darbojas ar kautkādiem +-1200apgiezieniem,bet tikko gribu takā bik uzgāzēt tā šis uzreiz grib takā ģībt nos,takā aizrijas,bet aiziet.Tad kad motors ir biku uzsilis viss itkā aiziet un nav nekādu problēmu.Kas varētu būt par iemeslu šādai parādībai nepatīkamai??? Confused


lamda?
gaisa mērītājs?
hvz?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
vilsons rakstīja:
Vakardien un šorīt tika novērota dīvaini izgājieni.Isāk sakot-kad tikko piešķiļu auto tas tākā uzreiz grib slāpt nost,tad es bik pieduros ar kāju pie gāzes pedāļa un viss ir kārtībā,motors darbojas ar kautkādiem +-1200apgiezieniem,bet tikko gribu takā bik uzgāzēt tā šis uzreiz grib takā ģībt nos,takā aizrijas,bet aiziet.Tad kad motors ir biku uzsilis viss itkā aiziet un nav nekādu problēmu.Kas varētu būt par iemeslu šādai parādībai nepatīkamai??? Confused


lamda?
gaisa mērītājs?
hvz?


vai ari vienkarshi sudigs benja pagadiijies..., izgaaz, mosh paries Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
Vakardien un šorīt tika novērota dīvaini izgājieni.Isāk sakot-kad tikko piešķiļu auto tas tākā uzreiz grib slāpt nost,tad es bik pieduros ar kāju pie gāzes pedāļa un viss ir kārtībā,motors darbojas ar kautkādiem +-1200apgiezieniem,bet tikko gribu takā bik uzgāzēt tā šis uzreiz grib takā ģībt nos,takā aizrijas,bet aiziet.Tad kad motors ir biku uzsilis viss itkā aiziet un nav nekādu problēmu.Kas varētu būt par iemeslu šādai parādībai nepatīkamai??? Confused


Man ar tieši tā nupat bija. pirms kādas nedēļas un kādus 5 rītus, bet ne vienmēr. Varu pateikt ka tas NAV gaisa mērītājs, sveces, tukšgaitas vārsts un variators, jo šīs detaļas man ir jaunas un  super   AI pārbaudīja vai nav kādas kļūdas vai kas, elektronisko problēmu itkā nav. Teica, ka varētu būt problēma ar to ka mehāniski neprecīzi notiek degvielas izsmidzināšana un vēl kaukas tur, bet es viņiem neticu. Very Happy    a uz Arfilu nobraukt nav sanācis Sad  Takšto ja uzzini kas tieši tā ir pa vainu, ta padod ziņu Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
iešprices sprauslas defekts izpaužas, ka auto sliktāk iet, nevienmērīgi strādā utml. bet lai slāptu nost......imho diez vai.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu ja, par to jau tas stāsts, ka slāpt viņš neslāpst. tikai rīstās, mētā apgriezienus un vēl visādi izpildās Wink  bet paretam!!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
vilsons rakstīja:
Vakardien un šorīt tika novērota dīvaini izgājieni.Isāk sakot-kad tikko piešķiļu auto tas tākā uzreiz grib slāpt nost,tad es bik pieduros ar kāju pie gāzes pedāļa un viss ir kārtībā,motors darbojas ar kautkādiem +-1200apgiezieniem,bet tikko gribu takā bik uzgāzēt tā šis uzreiz grib takā ģībt nos,takā aizrijas,bet aiziet.Tad kad motors ir biku uzsilis viss itkā aiziet un nav nekādu problēmu.Kas varētu būt par iemeslu šādai parādībai nepatīkamai??? Confused

šito pamēģināji?


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Gribēju ieteikt to pašu ko Smic.
BET! Uzmanīgi ja tev ir elektroniskā drosele (fly-by-wire throttle), tad ar roku NEDRĪKST kustināt to vārstu, drīkst tikai apsmidzināt ar karburatora tīrītāju un cerēt, ka tas nostrādās. Ja ir parastā drosele, tad vajag pavirināt to vārstu un izslaucīt tur visu ķezu.
Es savējai tīrīju 2x. Pēc 2 reizes neesmu konstatējis vairs "lagošanu" pie 2,5k rpm. Pēc pirmās vēl arvien lagoja nedaudz.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
imo 156 visām iraid elektroniskā...


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
imo 156 visām iraid elektroniskā...


Nu diez vai, vecākajām tikai īsti nezinu līdz kuram gadam bija nevis elektroniskā drosele, bet drosele ar meh. motoriņu. Nu un visi tad ar to p....ās, līdz AR rūpnīca izdomāja elektroniku no Bosch. Tas manuālis ir no Trax un viņam ir elektronika. Nedos jau samelot Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database