Autors |
Ziņojums |
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Bet nu tur uzmanīgi ar to elektronisko droseli! Var sačakarēt!
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Apr 25, 2007 2:56 pm |
|
|
Presto
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 1969
Atrašanās vieta: Rīga
|
j.k. rakstīja:Bet nu tur uzmanīgi ar to elektronisko droseli! Var sačakarēt!
Sāksim ar to, ka tas, kas ir bildēs ir pati drosele t.i. mehānika. Elektronika ir pats vārsts. Tā, ka vienu mazgājot un otru sačakarēt ir praktiski neiespējami. Nu tikai tādā gadījumā, ja strādā ar kuvaldu un mātes palīdzību
|
Wed Apr 25, 2007 4:07 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
nu nez. kā tur ko var sačakarēt, bet nu alfa156.net bija rakstīts par gadījumiem, kad virinot vārstu ir sachakarēts kautkas.
es tikai brīdinu
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Wed Apr 25, 2007 5:07 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
OK.lielais paldies.Priekšā četras brīvdienas un tad ar šis joks būs jāizprovē.
|
Wed Apr 25, 2007 8:41 pm |
|
|
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
mosh i man shito pameeginaat? Shodien tiku galaa ar salona filtru... kaa tik tur nebija... a zapah...
|
Wed Apr 25, 2007 10:40 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
ko tik cilveeki pa briivdienaam nesastraadaa...
|
Wed Apr 25, 2007 10:59 pm |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
vovo, es izdomāju, ka nefig servisā mainīt pakaļbremžu klučus....un secināju, ka tā uzbūve ir bik savādāka kā fordiem un audi.
|
Wed Apr 25, 2007 11:35 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Nubet!!!!es pa Lieldienām savai nomainiju visus četrus plauktus un vēl priekšējo gultni ar.Nu pik ar čomu,bet nu viss ir Un uzreiz pēc lieldienām nācās arī nomainīt priekšējos bremžu klučus,jo mainot plauktus tika konstatēts ,ka tie ir pisec.nekā tur sarežģīta naf
|
Thu Apr 26, 2007 9:15 am |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
bik intresanti, ka bremžu cilindru nevar iespiest atpakaļ, lai ieliktu jaunos biezākos klučus, bet viņi skrūvējās.....
|
Thu Apr 26, 2007 9:21 am |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Nu nez.ar priewksējiem manbij tā,ka ar nevarēja jaunos ielikt un ta nāca talkā atspiedēji.ka iespieda cilindr;iti atpakal
|
Thu Apr 26, 2007 9:36 am |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
MartinsT rakstīja:bik intresanti, ka bremžu cilindru nevar iespiest atpakaļ, lai ieliktu jaunos biezākos klučus, bet viņi skrūvējās.....
taa ir lielakajai dalai alfu...mos pat wisam
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Apr 26, 2007 1:42 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Nu tā,karoč iztiriju es todroseļ vārstu ar to figņu un rezultāts tagad tam ir tāds ka vispār vairs neko nerubiju.tagad ir tā-kad piešķiļu,tad no sākuma stāv kautkādi 1500 apgriezieni un ta pēc kāda brītiņa vapše sāk lēkāt no 1500-2000 apgriezienu. Un nepāstāj,no sākuma takā domāju,ka možuzsils motors un ta nokritīsies tie apgriezieni,bet nifiga,motora temperatūra uzkāpa lidz90un+,bet apgiezieni vienalga lēkā no1500-2000.Kas par huiņu
|
Thu Apr 26, 2007 10:49 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
|
Thu Apr 26, 2007 10:53 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
|
Thu Apr 26, 2007 10:56 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Tikai bez stresa!
Izmēģini sekojošo:
1.Ieliec atslēgu aizdedzē un pagriez līdz pozīcijai MAR (pirms startēšanas pozīcija - uz atslēgas cauruma rimbuļa būtu jābūt atzīmei). Atstāj šādā pozīcijā 90 sekundes.
2.Atgriez atslēgu uz sākumpozīciju (izslēgts) un atstāj tā 90 sekundes.
3.Pagriez atslēgu līdz galam un iedarbini dzinēju, BET NEAIZTIEKOT GĀZES PEDĀLI!
Ļauj lai motors padarbojas tukšgaitā (tikai neaiztiec gāzi) minūtes ~10-15.
Ja kas: Links
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Apr 26, 2007 10:58 pm |
|
|
|