Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
LV celji
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs LV celji 
peedeejaas darbdienaas sanaaca pavairaak pabraukaat aarpus riigas, gar riigu un taa. secinaaju, ka
* satiksmes intensitaate peedeejo gadu laikaa ir pieaugusi vairaakas reizes. ne taa, ka divreiz, bet daudz reizes. ventspils shoseja, riigas apvedceljsh, visi riigas pievad un izvadcelji ir paarslogoti ar fuureem, bulkuvaagjiem, traktoriem un visvisaadiem pasazhieru vaagjiem
* savukaart celju segums kljuust tikai sliktaaks. tos paaris km, ko ar lielu troksni satiksmes ministrija pa retam norestauree, nejuut vispaar. kopeejais staavoklis ir vienkaarshi baiss. tik suudiigi nav nekur eiropaa. tajaa pashaa slavenajaa polijaa ir galvastiesu labaak.
* njemot veeraa augstaakmineeto biezhaas un smagaas autoavaarijas ir tikai logjisks iznaakums
* CP izsludinaataa ciinja ar aatrumpaarkaapeejiem ir bezjeedziigs pasaakums, kam nebus nekaada efekta vai iespaida uz melno statistiku.
* muusdienu modernie vaagji tiek buuveeti labiem, kvalitatiiviem, droshiem un aatriem celjiem. tie nav zhigulji, kuros pie 95 kljuust bail, taapeec aatraak neviens nebrauc. shiis mashiinas ir vadaamas komfortabli, stabili un droshi (un tam arii konstrueetas) pie aatruma 120, 130 un vairaak.
* ja uz ielaam ir tik daudz mashiinu, bet celji ir tik suudiigi, tad kaut kas laikam nav pareizi. visi shie brauceei tachu maksaa celja nodokli, akciizes nodokli u.c. nodokljus. kaapeec visur pa to naudu sanaak arii celji, bet pie mums nee? varbuut jaapacelj celju nodoklis 3x vai 5x, kaut vai 10x, ja pretim tiek doti labi un droshi celji.


nu kaut kaa taa. iipashi man nepatika riigas apvedceljs laikaa ap 18-19. segums visaa garumaa ir pilniigaa pakaljaa, iipashi tas gals no kjekavas liidz juurmalas shosejai. un sliktaaku situaaciju padara nenormaalaa paarslodze. ja shitaa turpinaas, ap riigu ir jaabuut vismaz 4 joslu aatrgaitas shosejai ar piebraucamajiem viaduktiem, bez krustojumiem, bez apgrieshanaas iespeejaam, bez gaajeejiem, traktoriem un ritenjbrauceejiem. taa vietaa lai gruustu kaut kaadus murgainus paralelaas Siguldas shosejas plaanus un buuveetu "laimes laaci- dienvidu tiltu", vajadzeeja jau sen apvedcelju projekteet.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu jā, bet paši jau tos 100 āxtus ievēlējām. Fakts, ka nebija nekā labāka no kā izvēlēties tikai atspoguļo latviešu kā nacijas būtību - katram latvietim saldajā ir cits latvietis.
Atbalstu domu par ceļa nodokļa palielināšanu, jo lab;ak investēt to naudu ceļos, nevis a/m remontā. No otras puses - kāda jēga atbalstīt nodokļa palielināšanu, ja manuprāt, un daudz līdzcilvēkuprāt iegūtie līdzekļi aizies visur citur, izņemot ceļu uzturēšanā?
Td jau labāk sākt domāt, kam būtu jānotiek, lai sāktos masveidīga ceļu remontēšana/atjaunošana? Jo kaukāds lūzuma punkts visticamāk ka pienāks. nu, jo ātrāk, jo labāk, jo nu nevr tā ceļu kvalitāte pasliktināties bezgalīgi Very Happy Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mna liekas, ka ceļa nodoklis tādas kapeikas vien ir, salīdzinot ar akcīzes nodokli. To mēs visi autobraucēji makasājam proporcionāli no nobrauktā, BET rezultāta tomēr nav Evil or Very Mad  Jautājums vai VISS nodoklis nonak uz ceļa, ja nē kur paliek pārējais.  angry

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Laikam visa akcīze (pakāpeniski palielinot %) nonāks uz ceļiem tikai ar 2008. vai 2010. gadu.
Vienu mirkli akcīze tikai daļēji aizgāja valsts budžetā ceļu atjaunošanai (kādi 50%)
Bet elementāras darbības ar kalkulatoru reiz man lika saprast ka tā Akcīze, ko nomaksājam mūsu valstī ir summāri niecīga.
Vācijā beņās cena tankā ir vidēji lielāka par 50% Exclamation
A pašizmaksa ~ tāda pati.
Lūk arī varam parēķināt, cik liels ir akcīzes nodoklis tur...

Sūdi jau ir citā apstāklī - par cik lielu naudu tiek būvēti ne pārāk kvalitatīvie ceļi... Confused
Leišos, ja nekļūdos 1 km ceļa asfaltēšana nezkāpēc maksā no 30-40% lētāk kā šeit.
Dienvidu tilts izmaksā metrā pie mums tik pat cik Francijā (ar viņu aldziņām un viņu materiālu izmaxām) izmaksāja Millau pārvads, kas, manuprāt, ir ievērojami prāvāka būve...

Ir vairākas problēmas ceļu būvē un uzturēšanā:
1. Netiek veikta plūsmas analīze un prognozēšana, netiek risināta sastrēgumu mazināšana mainot luksaforu signālplānus, ceļazīmes ar datormodelēšanas palīdzību (visai efektīvi strādā šāda taktika, bet mūsējie biologi, dārznieki un filologi noliedz šādas prognozēšanas efektivitāti, sakoties gudrāki esam... Sad )
2. Visi kliedz, ka ceļi tiek būvēti saskaņā ar Latvijas Valsts Standartu. Bet kad saka - mainiet standartu, ja tas ir tik garām - visi (ieinteresētie - biologi, ģeogrāfi, privātmāju alkstošie) to aizstāv kā tādu svēto guovi... Sad
3. Noteikt ilgāku ceļa garantijas laiku ar nelielām izmaiņām formulēšanā - kas ir garantija. Nevis, ka to 2-3 gaadu laikā ceļinieks pielabo un aizpļekā bedres (ir lētāk), bet to 2-3 gadu laikā nedrīkst būtiski mainīties seguma kvalitāte... Tiem kas to izgāž - kādu brīdi liegt piedalīties valsts/pašvaldību pasūtījumu konkursos... (vai tiešām viņiem pašiem negribas braukt par cik necik cilvēcīgiem ceļiem)
4. Noteikt augstākas prasības inženierkomunkāciju izbūvētājiem/remontētājiem. Pie izbūves noteikt būtiski augstāku cenu <1 gadu vecas ielas pārrakšanas atļaujai (pie mums ir tā - uzliek asfaltu, pēc nedēļas kādam ievelk elektrību). Tas liks laikus painteresēties, kad klās asfaltu, lai ielas pārraktu pirms nevis pēc. Un vēl - noteikt augstākas prasības izrakto bedru aizklāšanai.
5. Brutālāk cīnīties ar pārkrautiem auto - saliekot uz šosejām automātiskos svarus ar fočikiem tā, lai nevar reāli tos apbraukt...
6. Noteikt valsts amatpersonām materiālo atbildību par seļu satiksmes, kvalitātes "uzlabojumiem"
7. Pieņemt nulles deklarāciju, lai, piemēram, Dienvidu tiltā nevar iestrādād vairākas lieliskas savrupmājas...
9. Biežāk griezties pie ceļu uzturētājiem/pārvaldniekiem/īpašniekiem ar prasībām par bojāto tehniku.
10. Sūdzēt valsti tiesā par biznesa darījumu kavējumiem, kuru iemesls ir saplānotā "raitā" satiksme...



Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Thu May 17, 2007 9:38 am; pavisam rediģēts 3 reizes

_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dibinam jaunu partiju Confused Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kāds te šorīt ļoti sašuvies Very Happy
Bet TAISNĪBA vien ir!
LV ceļi ir katostrofāli un to uzturēšana neiztur kritiku, tā tas ir, cerams, ka ilgi tas neturpināsies.
P.S. Alfistu partija - Latvijas ceļi alfām Mr. Green


_________________
Atkal gribu alfu...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
manuprat viena no lielakajaam problemam ir taa, ka buvejot celju... da jebkadu un da jebkur.... jau daudzus gadus tika piemerotas kaut kadas standarta normas celju segumu sagatavoshanai, kuras dazkart tika interpretetas pec vajadzibas... Otrs negativais aspekts bija tas, ka celju buvnieciba tika uzticeta "letakajam" piedavajumam (konkursu kartiibaa), nevis kvalitativakajam.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
reds rakstīja:
dibinam jaunu partiju Confused Very Happy


Gluži manas domas Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tuvāko pāris gadu laikā viņi taisās to apvadceļu pārbūvēt. www.lvceli.lv lapā gan neizdevās uzrakt konkrētus datus...


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
šodienas RB raxts par Dienvidu tiltu un par to pievadiem - šobrīd reāli izskatās ka tilts būs, bet nomāla pievada (uzbrauktuve/nobrauktuve) vēl gadus 4 nebūs Evil or Very Mad


_________________
Atkal gribu alfu...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dirsaa to tiltu! no vinja suudu vairaak kaa potenciaalo labumu. vieniigi Unibankas eeka kljuus divreiz daargaaka

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Un pa zemaakaam naudaam varees hairot (no vaarda hire) darbiniekus no maskachkas (taa pati Uni).

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man arii ir viedoklis... shura Bet to laikam kaadreiz pie grappasglaazes. Slinkums tikdaudz rakstiit. Turklaat tas neko nedos taapat.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nekas drīz varēsi ieņemt. Es domāju Alfaturas un ne tikai grapu, bet arī Citrinas ihaaaaa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citrinas! un no riita sauju Citramonas!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database