Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nākošais
Crosswagon Q4: 2 dienas, ~600km
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ok, atzīstos, man nav 1.90m, bet nožēlojami 1.89 Embarassed Tomēr neatceros šaurības un vietas trūkuma sajūtu CW salonā.
Ja man šobrīd būtu nepieciešams ikdienas auto, tad cross laikam būtu izvēle Nr. 1...


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
Ok, atzīstos, man nav 1.90m, bet nožēlojami 1.89 Embarassed
o jopcik, tik vien  ahahahahahaaa


_________________
i never finish anythi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tad jau man ar maniem 1,93 vispār ir pipec smokin  Pirkt nevar Wink


_________________
Presto - tas nozīmē ātri (drīz)
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu nez, protams ka subjektīvi, bet priekš tā auto griesti pārāk spieda uz galvu...pie pilnībā nolaista beņķa.

Bet auto kā tāds - super, man tikti patika un dragreisā pret 4MOTION V6 TDI passat automat (arī 150 zs) - pasātam nebija nekādas izredzes, man čomam tāds tajā laikā bija, izmēģinājām Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs CROSS- amortizatori 
Šis varētu būt labākais topiks CW lietām. Ir bik specifika.

Uzreiz pēc iegādes 2010 gadā tika samainīta visa piekare priekšā, orģināiem alfas amji utt., visi šķidrumi, siksnas. Max programma. Amjus CW piedādā TIKAI orģinālos. Aftermārkets NAV VAPŠĒ.
1 gads, 30kkm- amji sulo un lēkā. Pateicoties Autofficnas servisam- amjus samainam par garantju.
Tagad ir pagājuši 2 gadi, jeb 50kkm kopš pirkšanas brīža un atkal amjiem zģipec. tek un lēkā. Garantija vairs nav.

Rezumē?
Moš tos ko tagad taisa ir ar citiem materiāliem, citā rūpnīcā.... īstenībā pofig, jo viss ir slikti.

Melēju risinājumus. Sēdināt? pārāk daudz jāmaina, ar aizmuguri lielas nesakidrības... Un redzēju poļos kā izsaktās CW sēdināts  mozaika  Bezizejas risinājums.

Ja vienīgie pieejamie oriģinālie ir sūdi, jādomā kā uztaisīt no "0"

Braucu uz PLAZA BALTIJA, kas Krievijas amortizatoru PLAZA pārstāvis. Sarunas iet kādu nedēļu, divas.
Drīz ņemu nost atsperes un vedu lai liek uz stenda un samēra.
Būs individuāli projektēti priekš manām atsperēm, izmēriem etc amji. Pilnīgi no "0"
Izmaksas, ņemtot vērā ka tas būs pilnīgs custom, ir ļoti ok- 120...130Ls par neizjaucamiem, 150Ls/gab par izjaucamiem.
Ja izrādīsies, ka plaza arī netur, par 20...30Ls pārliekam iekšas un atka braucam. Es izvēlējos jaucamos.

Kur is sāls, kādēļ CW netur amji?
Visas sēdināšanas un liftošanas ir problēmu sākums.
CW ir būvēts uz 156 bāzes.
CW amjiem darba virsma, veciem nodilušiem ir redzams ka ir 10cm līdz štoka galam, 5cm līdz korpusam. Normāli ir jābūt pa vidu.
Amortizatora diametrs uz mūsu ceļiem ir daudz par tievu, lai spētu apslāpēt svārstības. Paceļot augšā laikam tās svārstīnbas palielinās... un viss ir slikti.

Risnājums ir likt resnākus amjus. Vertikālais pīlārs neļauj- attālums līdz amim ir 3.5mm kas ir jau minums lai nestrīķētos. Bet var uztaisīt resnākus amjus pašus- tikai apakšējā sēža ir nobīdīta no centra uz vienu malu.
Plazas čaļi teica, ka kāds ar 166 rūpnīcas tūnētu 3,5l motoru ir interesējies arī par amjiem... šamam šāds ekscentra risinājums bijis jau no rūpnīcas.

...ziņošu par rezultātiem. Pieteikšu lai saglabā datus- nākošie CW īpašnieki, pie pozitīva iznākuma, zinās kur griezties.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atdod vecos amjus.....man..lūdzu....
es jau braucu gadu....
paliek bailes....20 tkm gan tik ir nobraukti...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
dzintis rakstīja:
atdod vecos amjus.....man..lūdzu....
es jau braucu gadu....
paliek bailes....20 tkm gan tik ir nobraukti...

no vecajiem tiek novirpots nost atsperes seezha. To uztaisiit ir chakars (lasi-daargi)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: CROSS- amortizatori 
petjka rakstīja:
[...] Ir bik specifika.[...]



 emo  emo  emo


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Cross ir nočipots @autofficina.lv

no 150zs/300Nm  -> 180zs/380Nm
Krietni labāk ceļ uz maziem apgriezieniem.
Pazudusi ir tāda kā detonācija ~2000rpm
Divos vārdos- GRIEŽAS LOPĀ tagad.
Atšķirība ir tiešām jūtama.
Par patēriņa izmaiņām info būs vēlāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs patēriņš 
"īstiem pacaniem patēriņš nerausta"...
bet tiem kam rausta reports.
Pirms čipošanas- 6.2....6.5 šoseja. Ne grama mazāk.
Pēc čipošanas, ar detonējošu motoru un beigtu MAFu ~6.0
Ar nomainītu MAFu 5.5 !!!
Šoseja ir nevis 90, bet 110-120
Ar 90 noteikti būtu -0.5, bet tā nav braukšana.

Ja skatās ilgtermiņā, čipošanai ir 2 lieli plusi:
1) ir atslēgts EGR un ieplūdes kolektorā vairāk nenonāk kvēpi.
2) Nobraucot ~30kkm tiek atsistas čipošanas izmakas Smile
3) mazāk dūmo... Kādēļ? hvz...
Jaudas uzlabojums protams tas tā "starp citu"  shura

Paldies FFicinai, "viss labi", ļoti apmierināts!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super
taa jauda tiek paarbaudiita uz dyno vai uz aci?
viss notiek ficcinaa vai LT?
cik bija kopeejaas projekta izmaksas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
marciss rakstīja:
super
taa jauda tiek paarbaudiita uz dyno vai uz aci?
viss notiek ficcinaa vai LT?
cik bija kopeejaas projekta izmaksas?


Jaudas cipari- tie ir tādi kādi "vajadzētu" būt. Mani īsti neinteresē cik ir reāli. Man pietiek ar to, ka ceļ dabā krietni labāk. Un pārējie pieminēti labumi.

Viss notiek tepat @autofficina

Par cipariem vislabāk prasi fficinai, man tur bija citi darbi, tā ka precīzi nepateikšu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
savs cross arii vakar nochipots+EGRoff. Iet labi, vieniigi gruuti spriest par uzlabojumiem, jo pirms chiposhanas negaaja vispaar, nebija turbo spiedina, to arii visu sataisija. Taga domaaju, laikam vajadzeeja no saakuma sataisiit spiedinu un sajust standartjaudu un peec dienas chipot.
Neapzinaati saak gribeeties ziemu un piesnigushaas nakts ielas Very Happy
aaa, zinaataajiem, naakamaa lieta - nestraadaa aizmugureejie el.logi, un viens prieksheejais arii dikti gauss - pie vainas motorinji laikam? tie ir no 156 pre-fl vai FL? kaa arii izbeidzies logu tiiriitaajs&smidzinaataajs aizmuguree.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super

man ar aizmugures logi kļūst gausāki un gausāki... Viņus var pārjaukt vai jāpērk jauni?

Marciss- kad mainīsi siksnu- OBLIGĀTI iztīri visu ieplūdes kolektoru un trubas no kvēpiem. Dabūsi vēl kādus 50 žirgus klāt  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
petjka rakstīja:
super

man ar aizmugures logi kļūst gausāki un gausāki... Viņus var pārjaukt vai jāpērk jauni?

Marciss- kad mainīsi siksnu- OBLIGĀTI iztīri visu ieplūdes kolektoru un trubas no kvēpiem. Dabūsi vēl kādus 50 žirgus klāt  Wink

bet ja brauks ekonomiski -tad atri vien kolektors un trubas aizaugs atkal- taka  jatur pedalis grida

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database