Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Nākošais
Crosswagon Q4: 2 dienas, ~600km
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Crosswagon Q4: 2 dienas, ~600km 
Izdomāju, ka varbūt noder arī šeit. Mazliet parediģēju, lai ir aktuālāks Smile

Vārdu sakot tiek iegūts Crosswagon Distinctive, ražots 2005. gada 16. janvārī. Ja kādam vēl nav skaidrs, kas tas ir, tad skaidroju: 156 vagons (pēc facelift), ar Q4 pilnpiedziņu, paaugstinātu klīrensu, 225/55/R17 all-terrain riepām un 1.9JTD 150Zs dīzelīti. Parasti ir ļooooti labi aprīkoti. No opcijām - navigācija, āda, ksenons, parkošanās sensori. Pārējais dzīvē nepieciešamais ir standartā.
Tālāk. No ārpuses. Konkrētais ir tādā mazliet tumšākā kā mana 166 pelēkā krāsā. Ļoti praktisks krāsojums. Ļoti. Tomēr es dotu priekšroku melnam. Iespaidīgāk. Vēlāk gan izrādīsies, ka, stāvot starp Touareg un Discovery, šis pēc tāda spaiņa vien izskatās, bet nu tomēr  
Iekšā. Vietas pilnīgi pietiekoši 2 cilvēkiem + bagāžai 3 dienu pasākumam vasarā + vēl 2 cilvēkiem aizmugurē (kuru vietā es ar saviem 188cm/85kg nu negribētu būt ilgstoši). Neiedziļināsimies ergonomikā, salona apdarē utml. To droši vien visi ir redzējuši pēdējās 156 modifikācijās. Šeit nekādu atklājumu nav. Sēžam, braucam. Vienīgais, kas mazliet izbrīna, ir sēdekļu elektroregulācijas nepieejamība. Arī pērkot galīgi jaunu. Arī speciāli pasūtot. Nav un viss.
Braucam. Auto ir gana augsts, ar gana dusmīgu seju un xenoniem, līdz ar to vairums mašīnu pa ceļam atbrīvo joslu, neliekot mums mirkšķināt un apbraukt lēnākos. Par ātruma pārsniegšanu un principiālo nevākšanos no kreisās joslas šeit nediskutēsim  
Un tad nāk galvenais pārsteigums. Ikdienā braucu ar 166 2.5 V6, kam vismaz kādreiz bija 192Zs. Šis te ir ar pilnpiedziņu un ar nieka 150Zs dīzelīti... Atvainojos. Tas nav nekāds dīzelitis. Tas ir DIZEĻIŠČE!!! Uz šosejas sajūta ir tāda, ka ar šo apdzīšana ir 357x vieglāka kā ar 166!!! Fantastika! 100-110kmh, 6. ātrums, vienkārši piespiežam gāzi un "kross" LIDO!!! Pie velna 2.0TS! Es pat domāju, ka pie velna arī 2.5 V6!!! Nezinu, kā uzvedas "mazie" itāļu dīzelīši (110Zs, 120, 140 JTD 8v), bet šī dzinēja priekšā esmu gatavs noņemt cepuri, pakalnīties un nekad neko neteikt par omulīgo urkšķēšanu tukšgaitā (gaitā vispār nevar pateikt, ka tas ir dīzelis) un par roku smirdēšanu pēc degvielas uzpildes. Vēl tikai kārtējo reizi pieminēšu, ka "kross" ir īsta Alfa! Nebūt ne tāds augsts, ļodzīgs paaugstinātas caurgājamības universālis. Precīzi vadāms, agresīvi braucams, ātrs līkumainā ceļā...
Tā nu priecīgi un nemanot esam nonākuši vienā no skaistākajām Latvijas vietām, netālu no Pāvilostas.
Šeit atkal atklājas tas, kādēļ bija nepieciešams SUV tipa auto. Vienā brīdī grants segums beidzas un kļūst par irdenām piejūras smiltīm ar tajās iebrauktām sliedēm. Pēc neilga brīža "sēž" visi, izņemot Touareg, Discovery un šo te Q4, kurš turklāt vēl tajās tuksneša smilšu špūrēs ir spējīgs bez saspringuma apgriezties. Rezultātā - pastiprināta interese par to "kas tad ir Q4?" un "kā šitāds iet pa šoseju"  Nu labi. Tāpat jau gari pļāpāts.
Vēl tikai daži vārdi par to, ka, atpakaļceļā izmetot tradicionālu likumiņu caur Ventspili (nezkādēļ 2x tajā apmaldoties) un Kolku, galarezultātā patērējām vidēji... 6.7L/100km dīzeļdegvielas. Tas - ar pilnpiedziņu, pa šoseju vidēji ar 110-130kmh, ar ieslēgtu kondicioniera režīmu klimatkontrolei. Man, radušam pie ~10L/100km 95 vai 98 benzīna pa šoseju un ap 14-15L/100km pa pilsētu, tas likās fantastiski!  Tā lūk.
Rezumēju. Ja kādam ienāk prātā braukt regulāri pa sliktiem ceļiem, samērā tālu, tai pašā laikā labi izksatīties un baudīt gandrīz ideālas vadāmības skaistumu, tad šī ir īstā izvēle. galvenais trūkums joprojām ir cena. Šie te brīnumi arī mūsdienās, būdami kādu gadu veci, maksā kā minimums 21-22k EUR Vācijā (par diezgan trūcīgi aprīkotu versiju). Varianti ar xenonu, gaišu ādu, navigāciju, parkingsensoriem utt. velk jau uz visiem 24-25k EUR. Jauns - attiecīgi kādi 32-34k EUR. Tas mani skumdina. Jo liekas, ka jaunības dullums un tieksme pēc ātruma, jaudas, V6 un tml. ļaļakām pamazām padodas veselā saprāta priekšā... Lai gan ko citu par to naudu var šajā grupā dabūt? Ja tā reāli domā - šim pat nav tā īsti konkurentu. Outback ir rijīgs un neglīts, savukārt visi X3, Allroad utml. ir gan lielāki, gan kādas 2 reizes (!) dārgāki.
Iekrita sirdī man tas auto Smile Varbūt tiešām mest mieru trajektoriju slīpēšanai un V6 spīdzināšanai? Padomāsim par to...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
gribu sev crosswagonu, un droši vien arī nopirkšu. Pēc kāda gada vai diviem, par kādiem 10kE Laughing

Šlokenbekā pabraukājos, nu ļoti man patika tas auto.


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neesmu tik entuziastisks par crossu. ja man vjadzeetu suudu braucamo mashiinu, nopirktu outbacku. kaut kaa neiet kopaa 156 Alfa, diizelis un mezhu braukshana...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kaadeelj mezhu? IMO cross vadaas labaak par fwd 156 arii uz sausa pikja Razz Ar to diizeli Tev dereetu kaadreiz pabraukt - viss buuutu skaidrs uzreiz Smile Un, ja pie taa visa veel shad un tad bez bazhaam var iebraukt neshkuureetaa, aizputinaataa celjaa vai dubljainaa mezhaa - skaisti nu! Smile Ne visam ir jaabuut seedinaatam 10mm no zemes.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu man ar tas allroad variants nevisai. Galvenokart jau delj dizelja un ari tapec, ka atrumi baigi atri japarsledz.

P.S. vakar noskatoties to 147 GTA clipu turpinaju skatities visadus breras clipus. Izradas ka brerai prieksa par smagu un pati par smagu. Ari sture neesot tik atsauciga. Vai tik temejot uz yankee tirgu itali nav kaut ko salaidusi delii?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
foruma meklētājā ierakstīju "crosswagon" un neko diži vairāk par šo topicu neatrada.....

nu jau diezgan brauktus pa 5-7Keur dala, viss pārējais tā kā skaidrs, bet kas ar to Q4 notiek pie 150-200Kkm? kas tur - pāris difi, kardāns - nekas no tā tak miljonu nemaksā, ne?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
foruma meklētājā ierakstīju "crosswagon" un neko diži vairāk par šo topicu neatrada.....

nu jau diezgan brauktus pa 5-7Keur dala, viss pārējais tā kā skaidrs, bet kas ar to Q4 notiek pie 150-200Kkm? kas tur - pāris difi, kardāns - nekas no tā tak miljonu nemaksā, ne?


...pilnpiedziņas sistēmā ir trīs diferenciāļi, no kuriem centrālais ir pašbloķējošais Torsen C system diferenciālis. Šis diferenciālis normālos apstākļos 42% jaudas nodod priekšējām tiltam, bet 58% aizmugurējam. Ekstrēmos apstākļos atkarībā no saķeres diferenciālis bez laika kavējuma mehāniski bloķējas vienā no četriem līmeņiem. Piemēram, strauji uzsākot kustību, tas aizmugurējiem riteņiem var nodot 80% jaudas, bet aizmugurējo riteņu izslīdēšanas gadījumā tikai 40%. Kamēr situācija nav kritiska, automašīnas vadībā neiejaucas nekādas stabilitātes sistēmas, jo tas ir pret Alfa Romeo filozofiju. Toties krīzes gadījumā vadītājam talkā nāk Alfa Romeo elektroniskā stabilitātes sistēma VDC (Vehicle Dynamic Control), kas pastāvīgi seko līdzi saķerei ar ceļu un taisnvirziena kustībai. Tikko kā šai sistēmai rodas aizdomas par novirzīšanos no trajektorijas, tā matemātiski izrēķina nepieciešamās darbības trajektorijas labošanai. Viena no VDC sastāvdaļām ir ASR (Anti Slip Regulation), kas optimizē saķeri pie jebkura ātruma, tā vajadzībām izmantojot divu diferenciāļu vadības sistēmu, nedaudz piebremzējot izslīdējušo riteni, panāk tādu pašu efektu, kā izmantojot pašbloķējošos diferenciāļus. Protams, šo sistēmu iespējams atslēgt ar pogas palīdzību viduskonsolē...

.P.S. izklausās dārgi... Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
A kur vispābā Oga palicis  Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
drošvien pa straupi tusē ar māsiņām aiwa


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
NIKSONS rakstīja:
A kur vispābā Oga palicis  Confused


...pēdējā pizzzā izskatījās pie labas veselības, ta jau drīzāk kādu augļu projektu atkal bīda augšā... Very Happy



Pēdējoreiz rediģējis ralfins Tue Jan 19, 2010 3:10 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
foruma meklētājā ierakstīju "crosswagon" un neko diži vairāk par šo topicu neatrada.....

nu jau diezgan brauktus pa 5-7Keur dala, viss pārējais tā kā skaidrs, bet kas ar to Q4 notiek pie 150-200Kkm? kas tur - pāris difi, kardāns - nekas no tā tak miljonu nemaksā, ne?

Mhm. Es ar ik pa laikam esmu ievērtējis ciparus Crosswagoniem. Manuprāt, labi un nenobraukti aparāti joprojām sākas ar 10k EUR. Ir arī lētāki, kā Tu saki, bet pārsvarā jau nu ar palielu nobraukumu (kas tik un tā varētu būt kruķīts) un atsevišķām saguruma pazīmēm. Tas un pārliecība, ka, ja vēlies labu alfu, tad nepērc lētāko, liek mazliet nogaidīt, lai tās cenas pakrītās vēl. Very Happy
Man Crosswagons patīk, jo ir smuks & salīdzinoši praktisks, ar labu caurgājamību. Tā kā diezgan bieži sanāk izbraukt uz laukiem un patīk paceļot garākus gabalus pa dažāda seguma ceļiem, tad šī varētu būt manta. Galu galā, ar šādu arī sēnēs var aizbraukt ar eleganci.   Mr. Green

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Auto tiešām interesants un labs, atceros ka uz Jūsu pasākumu Gaiziņā biju ar to atbraucis, meitenes pa kalnu augšā vizinājām un laikam ne tikai Very Happy

Konkrētais (drmo auto) bija 1,9 dīzelis. Dīzelīc dzirdams bija salonā vairak nekā FIAT Croma, bet skrēja tik pat žiperīgi. Transmisija laba, griezes sadalījums pa asīm SUPER! Bet normālā veidā neatslēdzamā elektronika neļāva izmantot 60% aizmugures piedziņas pārsvaru Sad Tomēr auto ir pietiekami universāls un visādā citādā ziņā vēlams.

Ir tikai viena lieta - man augums ap 1,90m un dēļ 4x4 visām tām transmisiju lietām salonā sēdi augstāk un jumts spiežas galvā vairāk, kā parastam SW. Respektīvi, salonā vietas nu tā pamaz...4atā braucot likās diezgan saspiesti. Arī transmisijas tunelis uz auzmugurējiem riteņiem paliels, aizmugurē sēdošajiem arī līdz ar to mazāk vietas gan kājām, gan galvai.

Nu tā, īsumā Wink

p.s.
Arī paskatos cenas, un - jā, pagaidām dikti sālītas...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
krossvagoni tak visi ir 1,9 diesel. Tas laikam arī ir vienīgais mīnuss, vai arī pluss

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PITJONS rakstīja:
krossvagoni tak visi ir 1,9 diesel. Tas laikam arī ir vienīgais mīnuss, vai arī pluss


pluss  Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
kaut kaa neiet kopaa 156 Alfa, diizelis un mezhu braukshana...


ar gadiem domas mainās.
nākotnē jau arī skatos uz diesel, apmēram šādu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 13 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database