Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Kā ar turbīnes spiediena noslēdz;ejiem?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Kā ar turbīnes spiediena noslēdz;ejiem? 
Tagat saprotu kādu jaudu dod turbīne, bet pārsļēdzot robus pazūd spiediens. Cik varētu maksāt turbīnes spiediena noslēdzējs GTV V6 TB??? Un kas ar to nodarbojās?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Kā ar turbīnes spiediena noslēdz;ejiem? 
mizish rakstīja:
Tagat saprotu kādu jaudu dod turbīne, bet pārsļēdzot robus pazūd spiediens. Cik varētu maksāt turbīnes spiediena noslēdzējs GTV V6 TB??? Un kas ar to nodarbojās?


ko tu ar to domaa... tjipa iebazt turbinas parspiediena varsta vietaa korkji? hm...

a varbut ne ta parsleedzies? Turbinai parsledzoties ir japazud spiedienam, vai vismaz jaakriitaas, viss atkariigs no parslegsanas makslas....
turbina darbojas no izpludes gazu plusmas... tatad jo vairak dod zadaa, jo atrak griezas (lidz sasniedz max pielaujamo spiedienu kad nostradaa varsts), parmetot robus, izpludes gazes samazinas, turbo griezas lenaak, ar nakamo atrumu atka ta ir jaiegriez. nu kaut kaa taa apmeram

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Čomam ar LT pirktu A3 netīšām sanāca korķis vārsta vietā. Auto bija sists, spārns lokoties bija aizspiedis/sabojājis to vārstu. Mājā braucot kex priecājās, kā forši vāgens iet utt. Pēdējos 30 km atvilka no sirds. 5 km "nobrauca" šņorē. Bija izdedzis caurums galvā  45

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vai tikai nav doma par šo te :
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Lag_System
 Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nah pārslēdzot ātrumus gāzes pedālis jālaiž vaļā ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lai kārba neizbirtu pa asfaltu, kā te dažam labam  aiwa  Embarassed

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pārslēgt ar mīlestību vajag, bet pedāli tāpat nevajag laist vaļā  Smile yo


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
GTV rakstīja:
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)



dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tur jau ir ta atskjiriba starp parasto motoru un turbo motoru brauksanas manieri...
atmosferiskajiem parasti ir smuks celiens visa apgeriezienu diapazonaa, turbo sakumaa nav nekaa, viduu - nu taa, vareja but labak, un tad kads ar mietu iemauc pa pakalju un viss aiziet... tad tik spej izpiest sajugu un parslegties lai neieiet redlinaaa... un tad vairak vai mazak viss sakas no jauna Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zuncih rakstīja:
GTV rakstīja:
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)



dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))


man tāds jau ir... mlja...  aiwa   shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PZ rakstīja:
zuncih rakstīja:
GTV rakstīja:
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)



dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))


man tāds jau ir... mlja...  aiwa   shura


pie kartigas gazes pedelja spieshanas turbo dzinejs nav no tiem pateicigajiem:(((
ilgi nekalpo:((
bet za to patik taa sajuta kad turbiina iekviecaas.. taa forshaa saknja:))

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
zuncih rakstīja:
PZ rakstīja:
zuncih rakstīja:
GTV rakstīja:
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)



dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))


man tāds jau ir... mlja...  aiwa   shura


pie kartigas gazes pedelja spieshanas turbo dzinejs nav no tiem pateicigajiem:(((
ilgi nekalpo:((
bet za to patik taa sajuta kad turbiina iekviecaas.. taa forshaa saknja:))


mēs laikam par dažādām turbīnām runājam (man ir dieselpower), bet nu vienalga... remonta laiks šobrīd ir iestājies  Mr. Green

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PZ rakstīja:
zuncih rakstīja:
PZ rakstīja:
zuncih rakstīja:
GTV rakstīja:
Man saakumaa arii bij nepierasti, ka pie aatrumu paarsleegshanas turbiina saak bremzeet un tad atkal saak ieskrieties pie gazes pedaalja nospieshanas.
Tagad kad gribu pagonkot, pie aatruma paarsleegshanas briidzza meeginu gaazes pedaali pilniibaa neatlaist.
To pashu daru ja gribu uztaisiit izraavienu no vietas(iegriezzu Turbiinu un turu pie 3000 rpm)



dzirdeju ka te driz bushot turbinu remonta laiks:))


man tāds jau ir... mlja...  aiwa   shura


pie kartigas gazes pedelja spieshanas turbo dzinejs nav no tiem pateicigajiem:(((
ilgi nekalpo:((
bet za to patik taa sajuta kad turbiina iekviecaas.. taa forshaa saknja:))


mēs laikam par dažādām turbīnām runājam (man ir dieselpower), bet nu vienalga... remonta laiks šobrīd ir iestājies  Mr. Green


diesel bendzin.. ehh.. darbiba taa apti.. tikai dizelis.. taads nu kaa lai saka mierigaaks:)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja turbina un motors nav modificets ar domu "gribu pa leto baigi daudz zirgaspekus", tad nekam tur tadam nevajadzetu notitk... jaa protams turbinas dzives muzs ir 150kkm, tad ta jaremontee, bet parejam tur nekam nevajadzetu but slikti.

Motri taksh ir konstrueti speciali prieks turbinam, nevis vienkarsi pie parasta atmosfernieka piebazta puute.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database