 |
2 lapa no 83 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
Norkis rakstīja:Tikko mēģināta iziet skate bez katalizatora un ar modificētu dzinēja vadības bloku - nekādi aizrādījumi pie dīzeļa pārbaudes
cik zinu tad tavam dizelim dumainibu pie parbaudes uzradija max piekto dalu no pielaujamas normas  un tas viss bija ar pirmo merijumu  principa atgazu tests iziets vienkarsi perfekti
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Tue Jun 26, 2012 11:31 pm |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
 Re: 159 diesel kvēpu filtrs DPF
DrCross rakstīja:Auto ir 2008.gada ar 100k uz tablo, bet domāju, ka reāli ir starp 150 un 200k.
TA problēmu nav, jo mēra tikai dūmainību un tur viss ir pieļaujamās robežās. Nav jau problēmu atlikt sākotnējos ražotāja iestatījumus, bet CAT tiešām nav domāti dūmainības mazināšanai bet gan izplūdes gāzu sastāva maiņai, bet tas Latvijā netiek mērīts. Kad līdz tam nonāksim, tad mana 159tā jau būs šrotā Un cik man zināms, tad ne visām valstīm liek tos DPF. Kā ir ar Latviju?
Es jau nevienam neuzspiežu savu izvēli, bet tikai dalos pieredzē, ko katrs var izvērtēt un izdarīt secinājumus.
Neskatoties uz to ka CAT un DPF neizskatījās aizauguši un arī elektronika bija par to pārliecināta, pēc visa nahrenizēšanas turbīnai dzīve kļuva daudz vieglāka un dzīve garāka.
250km starp reģenerācijām iespējams arī saistīts ar to, ka nomainot termostatu, lai DPF attīrītu līdz pieņemamam līmenim, tas process bija vairākkārt jāatkārto. Bet protams, ka vācu tūnings šim procesam nenāca par labu.
Un atbilde uz svarīgāko jautājumu, kuru daudzi uzdod - programmēts tika turbochip.lv par 140 naudiņām.
Protams, pie mums var nopirkt JAUNU mašīnu, no salona, bez DPF
es gan domāju, ka tas nav līdz galam pareizi, jo normāli ekspluatējot tehniskā kārtībā esošu mašīnu, reizi 800 - 1000 kilometros nobraukt 5 km ar degvielas patēriņu 10 L, septiņu litru vietā jau nu nemaksā kocmoc. Nu precīzāk sakot - mēs te runājam par 150 gramiem DD uz 800 km. Nu vismaz manām mašīnām ir apmēram tāds režīms
Cits jautājums, vai tiešām ir "tehniskā kārtībā"....
Nu tas jau ir TA ziņā. Kā jau teicu - varu saprast, ka nav līdz galam tā "tehniskā kārtība", jo gan DPF gan catalysator ir besīgi dārgs prieks. Bet noteikti neatbalstu ķūnu kurā izravē darbaspējīgas ekoloģiju uzlabojošās ierīces, tikai ar domu lai "labāk iet" un "man vienalga". paši vien tos kvēpus elpojam...
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Wed Jun 27, 2012 10:43 am |
|
 |
DrCross
Pievienojies: 03 Mar 2012
Komentāri: 29
|
 Re: 159 diesel kvēpu filtrs DPF
Nikson:
Mēs jau nerunājam par vispārīgu ekoloģiju. Pēc būtības tu piesārņo laukus, kad izbrauc uz šosejas. Un ekonomija ir vairāk kā 1 L uz 100km nevis 150 gr uz 1000 km + jauda (braukt prieks) + turbīnas dzīves pagarināšana.
Man kaut kā neliekas normāli 7L/100km patēriņš uz šosejas 1.9 dieselim mūsdienīgā auto ar 1750kg pašmasu. Ja nevar uzražot dzinēju, kas nespļauj kvēpus, tad tampons dibenā arī nelīdzēs. Rezultātā sūdzas, ka auto neiet, trūkst jaudas utt.
Es arī esmu par ekoloģiju un pēdējā laikā pārvietojos galvenokārt ar divriteni, šķiroju atkritumus un audzēju dilles piemājas dobē, bet uzskatu ka DPF sūkā. Domāju, ka tuvākajā laikā tādas sistēmas kā adBlue izkonkurēs DPF.
Un Fiat'am ļoti patīk mānīties ar izmešu cipariem un degvielas patēriņiem. Paskaties, piemēram, uz TwinAir dzinēju 500ajam. Neviens lietotājs vēl nekad nav iekļāvies ražotāja ciparos.
|
Wed Jun 27, 2012 11:38 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Man nav isti noformulejies viedoklis par so temu, attiecigi ari neesmu piekeries sava GT ekologisko fignu likvidesanai un vadibas bloka pietunesanai. Dazi aspekti, kas man nelauj pienemt galigo lemumu:
- TA prasibas un potencialas problemas ar auto, kurs ir "uztunets" gadijuma, kad TA nevar iziet. ok, sobrid pie mums dizeliem tas prasibas ir minimalas, bet kur garantija, ka pec gada viss nemainas?
- Masinas talakpardosana. Ja ir runa par 500ls vertu 156, kuras nakamais ipasnieks bus tolmets, tad pofig, bet labu, svaigu masinu tirgus lv ir loti ierobezots un "uztuneto", piemeram, somiem bus gruti vai pat neiespejami pardot. Savu ieprieksejo auto pardevu somiem, ta ka zinu, ko runaju.
- Pats uztunetais softs. Lietuva cali liek Vacija sagatavotus parametrus, kas ir ar vacu TUV konkretam auto. Piemeram, 159 automatam ir pilnici cita programma ka 159 manualim. Par viniem ir ticiba, ka tur viss bus +/- ok. Ko pieregules vietejais datorspecuks, nav isti skaidrs. Vai vins tos parametrus samekle google vai pats izdoma?
- Zinatnieki pieradijusi, ka "cipotu" auto lai ari kada nebutu ta programma tehniskie mezgli dilst atrak, lielaka slodze sukniem, sprauslam, turbinai, pusasim utt. Un tas viss ir dargi.
- Degvielas paterins GT ar DPF filtru salidzinot ar 156 tiesu to pasu dzineju bez filtra ir stabili par 1l uz 100km lielaks, bet iet GT labak ar visiem filtriem. Vina vispar iet loti labi, mani pilniba apmierina.
- Bet vienmer jau gribas lai iet vel labak un tere vel mazak
- Tomer kamer DPF filtrs strada un masina iet labi, sliecos neko neaiztikt un netraucet tai braukt.
- Gadijuma, ja DPF ir izbeidzies, tad gan nav ipasi variantu, jaunu filtru par cetrciparu skaitli diez vai pirktu
|
Wed Jun 27, 2012 1:48 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.
kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM
vai arī tas process ir vienvirziena?
|
Wed Jun 27, 2012 1:53 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
|
Wed Jun 27, 2012 2:10 pm |
|
 |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Lielā mērā piekrītu šim viedoklim
elbee rakstīja:Man nav isti noformulejies viedoklis par so temu, attiecigi ari neesmu piekeries sava GT ekologisko fignu likvidesanai un vadibas bloka pietunesanai. Dazi aspekti, kas man nelauj pienemt galigo lemumu:
- TA prasibas un potencialas problemas ar auto, kurs ir "uztunets" gadijuma, kad TA nevar iziet. ok, sobrid pie mums dizeliem tas prasibas ir minimalas, bet kur garantija, ka pec gada viss nemainas?
Uz mīkstāko pusi jau nemainīsies. Lai gan ir milzīga lietot auto īpašnieku kopiena, jevropa tomēr spiež ekoloģizēt mūsu vāģus
elbee rakstīja:
- Masinas talakpardosana. Ja ir runa par 500ls vertu 156, kuras nakamais ipasnieks bus tolmets, tad pofig, bet labu, svaigu masinu tirgus lv ir loti ierobezots un "uztuneto", piemeram, somiem bus gruti vai pat neiespejami pardot. Savu ieprieksejo auto pardevu somiem, ta ka zinu, ko runaju.
īstenībā jau nu būtu arī jābūt kaut kādai nelielai apziņai un pašdisciplīnai par ekoloģiju un gaisu ko elopjam.
elbee rakstīja:
- Pats uztunetais softs. Lietuva cali liek Vacija sagatavotus parametrus, kas ir ar vacu TUV konkretam auto. Piemeram, 159 automatam ir pilnici cita programma ka 159 manualim. Par viniem ir ticiba, ka tur viss bus +/- ok. Ko pieregules vietejais datorspecuks, nav isti skaidrs. Vai vins tos parametrus samekle google vai pats izdoma?
- Zinatnieki pieradijusi, ka "cipotu" auto lai ari kada nebutu ta programma tehniskie mezgli dilst atrak, lielaka slodze sukniem, sprauslam, turbinai, pusasim utt. Un tas viss ir dargi.
- Degvielas paterins GT ar DPF filtru salidzinot ar 156 tiesu to pasu dzineju bez filtra ir stabili par 1l uz 100km lielaks, bet iet GT labak ar visiem filtriem. Vina vispar iet loti labi, mani pilniba apmierina.
- Bet vienmer jau gribas lai iet vel labak un tere vel mazak
- Tomer kamer DPF filtrs strada un masina iet labi, sliecos neko neaiztikt un netraucet tai braukt.
- Gadijuma, ja DPF ir izbeidzies, tad gan nav ipasi variantu, jaunu filtru par cetrciparu skaitli diez vai pirktu 
Par tehniskajām lietām man nav viedokļa. Nezinu, jo neesmu saskāries. Teorētiski jābūt tā, ka jaudīgāks mehānisms tajā pat korpusā stradā īsāku laiku....
Tik vien zinu, ka mana 150 Zs alfa un 165 Zs volvo arī ar factory settingiem iet ļoti labi :pensiks_emo:
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Wed Jun 27, 2012 3:15 pm |
|
 |
Cosa Nostra
Member of

Pievienojies: 03 Mar 2010
Komentāri: 1653
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo 155
|
Man nav viedokļa par 100lvl vērtiem Powerboxiem un Jelgavas čipotāju garadarbiem, bet esmu saskāries ar Startech un RallyArt ķūnētām mašīnām. Ir pietiekoši daudz Grand Cherokee un 300c ar Startech kitu, kas maksā katu kur ap 1k LVL. Ar Startech čipu grandam ir nepilni 270 zirgi un kaut kādi tur daudzu ņūtonu metru, lai kas tie būtu. Vobšem - auto, kas tā jau gāja lopā, iet vēl lielākā lopā, ka man pat liekas, ka tas čips ir bīstams, ja netiek ķūnēta piekare un bremzes. Anyway, bottom line par Startech ir, ka tos liek uz jaunām garantijas mašīnām un to dara pats dīleris un es zinu čaļus, kas sev tādus uzlika un jau pa LV brauc 5 un vairāk gadus bez problēmām.
Mitsū L200 ar RallyArt čipu arī dabū klāt 30 zirgus un ņūtonus un tādu LV ir daudz, jo bez šī čipa, tas auto ir katorga! Pāris mēnešus atpakaļ gandrīz vai tādu 2007. gada L200 ar RallyArt čipu pats nopirku. Tam čipu bija licis Skandi, kat tas bija galīgi jauns, un pat pēc 5 gadiem ar auto bija viss kārtībā.
|
Wed Jun 27, 2012 4:09 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Un ir vēl viena lieta ar ko es saskāros ar Q4
Kad čipotājs vairs nav pieejams
Līdz ar to arī oriģinālos iestātījumus atjaunot nav iespējams
Un jebkura problēma dzināja darbība paceļ saukli - jums jau tur nav oriģinālā vadība !!
_________________ es atgriezos 3 x
|
Wed Jun 27, 2012 4:16 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
elbee rakstīja:MartinsT rakstīja:izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.
kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM
vai arī tas process ir vienvirziena? 
Ne, ta var darit, bet vienalga nav skaidrs, ko tiesi iegusim ilgaka termina un kapec tas jadara 
kops kura laika gt nak kvepu filtrs  tur tak parasts katalizators
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Wed Jun 27, 2012 9:00 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
koijotins rakstīja:elbee rakstīja:MartinsT rakstīja:izņemam DPF un katalizatoru -> noliekam plauktiņā. uzčipojam.
kad TA nevarēs iziet un/vai jāpārdod somam - liekam DPF un kat atpakaļ un čipojam atpakaļ uz OEM
vai arī tas process ir vienvirziena? 
Ne, ta var darit, bet vienalga nav skaidrs, ko tiesi iegusim ilgaka termina un kapec tas jadara  kops kura laika gt nak kvepu filtrs tur tak parasts katalizators 
ja nemaldos tad kopš 2008.gada
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Jun 27, 2012 9:14 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
|
Wed Jun 27, 2012 9:20 pm |
|
 |
DrCross
Pievienojies: 03 Mar 2012
Komentāri: 29
|
elbee:
Ja no vilka baidās, tad mežā labāk neiet
Vispār jūsu spriedelējumi ir visai smieklīgi. Kāpēc jūs domājat, ka samaksājot vācietim kaudzi naudas tu saņemsi kaut ko labāku  Ja gribat, varat aizbraukt uz chiptuning.lv un par 140 LVL + PVN uzlikt vācu DPF removal softu, jo tur dunduki neko nerubī, vienkārši pērk kaut ko no ārzemēm un liek virsū. Ja jau jūs tik pareizi, kāpēc nebraucat ar vācu pasātiem?
Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.
Nikson:
Ja neko nesaproti no tehnikas, tad nevajag runāt. Kā var nobeigties augstspiediena sūknis vai sprauslas no tūninga. Nu labi, teorētiski vēl sprauslas pieļauju, bet sūknis. Common Rail sistēmā sūknis uztur augstspiedienu, bet tūnings grozās ap iesmidzinātās degvielas daudzumu, tās momentu un turbīnas spiedienu. Ja sūknim būs jāsaražo kripatiņa vairāk devielas, tad tā būs pārmērīgā slodze un šamējais nobeisies. Nevis no tā, ka tu ieliesi no kanniņas kreiso degvielu.
Labi, peace! Neķeriet krenķi, brauciet ar savām eko alfām (šis vārds tagad ir topā) un neko NEAIZTEIKAT, citādi kāds onkurlis jūs sabārs  !
|
Thu Jun 28, 2012 12:57 am |
|
 |
Cosa Nostra
Member of

Pievienojies: 03 Mar 2010
Komentāri: 1653
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo 155
|
Es arii domaaju, ka sprauslaam un suukniem nevajadzeetu vairaak dilt. Turbiinei gan vareetu aatraak pienaakt gals. Veel kaada gaisa truba vareetu neiztureet un vai nu nomaukties vai paarpliist. Protams motoram arii vajadzeetu vairaak dilt un, varbuut pat, vairaak silt. Taa at tas attiecaas arii uz visiem paareejiem piedzinjas mezgliem - spara ratiem, sajuugiem, sadales kaarbaam, redukoriem, pusasiim, gultnjiem riepaam un bremzeem, bet tas viss arii dilst aatraak, ja breuc agresiivaak, un leenaak, ja brauc mieriigaak.
|
Thu Jun 28, 2012 1:18 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
DrCross rakstīja:
Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.
Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT
Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jun 28, 2012 8:29 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Thu Mar 20, 2025 2:11 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 83 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|