 |
3 lapa no 83 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
DrCross rakstīja:elbee:
Nikson:
Ja neko nesaproti no tehnikas, tad nevajag runāt. Kā var nobeigties augstspiediena sūknis vai sprauslas no tūninga. Nu labi, teorētiski vēl sprauslas pieļauju, bet sūknis. Common Rail sistēmā sūknis uztur augstspiedienu, bet tūnings grozās ap iesmidzinātās degvielas daudzumu, tās momentu un turbīnas spiedienu. Ja sūknim būs jāsaražo kripatiņa vairāk devielas, tad tā būs pārmērīgā slodze un šamējais nobeisies. Nevis no tā, ka tu ieliesi no kanniņas kreiso degvielu.
Labi, peace! Neķeriet krenķi, brauciet ar savām eko alfām (šis vārds tagad ir topā) un neko NEAIZTEIKAT, citādi kāds onkurlis jūs sabārs !
Vispār es esmu inženieris, nu gan ne autobūves, bet tehnoloģisko zinātņu tāpat...
Un ES neapgalvoju, ka izbeigsies augstspiediena sūknis 'n' shit
Es uz to skatos mazliet globālāk. Automobīlis kā tāds ir perfekts inženierzinātņu kompromisa piemērs. Tajā ir sabalansētas visādas "spējas" - veiktspējas, ilgtspējas, praktiskās utt. Un tas vēl ir pieskaņots patērētāja pirktspējai.
Nu ja kāds tieši to kompromisa punktu, ko piedāvā konkrētais ražotājs, atrod sev par gana labu - viss ir kārtībā. Ja nē - vienmēr pastāv iespēja kaut ko mainīt.
Bet es nekādi nespēju noticēt, ka mehānismu ir iespējams optimizēt TIKAI patērētājam vēlamajā virzienā. Nu vismaz runājot par relatīvi saprātīgām naudām ir iespējams veikt uzlabojumus tā, lai uzlabotu gan performanci gan ekonomiju gan pagarinātu mehānisma mūžu. Kaut ko tomēr nāksies zaudēt...
Nē, nu brinumi jau dažkārt notiek, bet te tomēr autobūves gaišākie prāti labākajās laboratorijās ar virtuāli neierobežotiem budžetiem mēģina izdarīt to pašu darbu, ko mums ir atklājis kāds zeperis Lietuvas šķūnītī. Jā, kā tad
_________________ A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station.
|
Thu Jun 28, 2012 9:04 am |
|
 |
DrCross
Pievienojies: 03 Mar 2012
Komentāri: 29
|
palaidniex rakstīja:DrCross rakstīja:
Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.
Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT
Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?
Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.
|
Thu Jun 28, 2012 9:12 am |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
nekas nerodas ne no ka  lai kaut ko iegutu, kaut kas ir ari jazaude  nocipojot dzineja resurss samazinas nebutiski, tacu sajugs, pusasis, reduktors tam gan ir papildus slodze
p.s lielai dalai dizelu pratigak butu iztirit iepludes kolektoru, efekts stipri labaks ka cipopjot
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Thu Jun 28, 2012 9:16 am |
|
 |
DrCross
Pievienojies: 03 Mar 2012
Komentāri: 29
|
NIKSONS rakstīja:
Nē, nu brinumi jau dažkārt notiek, bet te tomēr autobūves gaišākie prāti labākajās laboratorijās ar virtuāli neierobežotiem budžetiem mēģina izdarīt to pašu darbu, ko mums ir atklājis kāds zeperis Lietuvas šķūnītī. Jā, kā tad 
Tu izklausies no tiem, kas domā, ka Vācu šķūnītis ir noteikti labāks par Latviešu šķūnīti. Mēs te tādi nabadziņi, neaptēsti, zemnieku tauta...
Es pilnīgi piekrītu, ka auto ir kompromisu apkopojums, ko inženieriem nākas izveidot. Un viens no šiem kompromisiem ir Euro eko normas. Lai dzinēju, kas vakar vēl bija ok, piedabūtu pie šodienas normām, nākas viņu visādos veidos "spīdzināt". Šeit arī parādās "šķūnīšu" vieta izpausmei, un tas ir neatkarīgi vai tas ir latviešu, vācu vai angļu. Pēc būtības viņi dara vienu un to pašu. Un varu tev pierādīt, ka šķūnītis kurā mana Alfa bija Vācijā ir sliktāks par šķūnīti kurā bija Latvijā.
|
Thu Jun 28, 2012 9:29 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
DrCross rakstīja:palaidniex rakstīja:DrCross rakstīja:
Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.
Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT
Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?
Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.
nu nezinu 156 gan uzstādīja 8V gan 16V dīzeļus...
Tāpēc nesaprotu ar ko tieši 16V dīžeļi 156 un GT atšķiras?
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jun 28, 2012 9:30 am |
|
 |
DrCross
Pievienojies: 03 Mar 2012
Komentāri: 29
|
|
Thu Jun 28, 2012 9:30 am |
|
 |
DrCross
Pievienojies: 03 Mar 2012
Komentāri: 29
|
palaidniex rakstīja:DrCross rakstīja:palaidniex rakstīja:DrCross rakstīja:
Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.
Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT
Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?
Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.
nu nezinu 156 gan uzstādīja 8V gan 16V dīzeļus...
Tāpēc nesaprotu ar ko tieši 16V dīžeļi 156 un GT atšķiras? 
Gribēju pateikt to, ka GT stāv tikai 16v jaunākas paaudzes JTDm, savukārt lielākajā daļā 156to ir vecākās paaudzes dīzeļi!
|
Thu Jun 28, 2012 9:51 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Ar čipošanu viss ir zajebis, līdz brīdim kad neiztur vājākais posms, kas lielākoties ir kārbas un sajūgi.
Par kārbām liecina arī fakts, ka 166 2.4JTD ar automātu zirgi ir tadi paši kā manuālim, bet Ņūtoni ir nogriezti pa 50Nm.
Bet pa lielam reālais iemesls sajūgu neturēšanām ir vēlme sajūgu slidināt (neapzinoties pašam ka to dara)
|
Thu Jun 28, 2012 10:10 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
|
Thu Jun 28, 2012 10:41 am |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
DrCross rakstīja:koijotins rakstīja:nekas nerodas ne no ka lai kaut ko iegutu, kaut kas ir ari jazaude nocipojot dzineja resurss samazinas nebutiski, tacu sajugs, pusasis, reduktors tam gan ir papildus slodze
p.s lielai dalai dizelu pratigak butu iztirit iepludes kolektoru, efekts stipri labaks ka cipopjot 
Kāds vitāls ieguvums ir no kolektora tīrīšanas?
kāds vitāls ieguvums?a vot paskaties kādreiz dīzeļa ieplūdes kolektoru,kas tur viņā darās iekšā.ir nācies redzēt TĀDUS brīnumus,ka mati stāvus ceļās.iedomājies,tīra kolektora iekšējais diametrs ir pieņemsim ~7cm a te ir labi ja 3.5cm.tad nu lūk dīzeļiem tie kolektori aizaug ar kvēpiem vnk nereāli.ir nācies redzēt tādus kur tiešām kolektora iekšējies diametrs ir samazinājies uz pusi un vairāk.un kā tu dom;a,vai tas ietekmē vai neietekmē motora darbību/jaudu/atsaucību???
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Thu Jun 28, 2012 10:43 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
DrCross rakstīja:palaidniex rakstīja:DrCross rakstīja:palaidniex rakstīja:DrCross rakstīja:
Un nevajag GT salīdzināt ar 156. Lai gan bundža ar piekari ir tā pati, bet motors ir cits.
Es protams no tā neko nesaprtotu, bet KĀ TIEŠI motors ir cits?
Savādāks bloks, pilnīgi savādāka galva? JTD uz 156 ir citādāks kā JDT uz GT
Var lūdzu, man dundukam, par šo mazliet plašāk?
Ja cilvēks runā par DPF, tad noprotu ka motors JTDm 16v, bet domājot ar 156 JTD 8v. Lai gan pēdējos gados 156ajā droši vien lika arī jaunos tos pašu motorus. Ja atšķirība ir 8v pret 16v, tad skaidrs ka galva ir cita, bet lielākā atšķirība ir vadības blokā. Pieļauju, ka bloki īpaši neatšķiras, bet neesmu jaucis, tāpēc neko neapgalvošu. 156ajai 1.9 JTD parādās tik daudz modifikāciju, ka īsti nav korekti runāt vispārīgi.
nu nezinu 156 gan uzstādīja 8V gan 16V dīzeļus...
Tāpēc nesaprotu ar ko tieši 16V dīžeļi 156 un GT atšķiras? 
Gribēju pateikt to, ka GT stāv tikai 16v jaunākas paaudzes JTDm, savukārt lielākajā daļā 156to ir vecākās paaudzes dīzeļi!
Ja es rakstu, ka dzineji ir vienadi, tad tie ir vienadi, un nav vajadzibas par to temu izverst diskusiju vairaku lapu garuma, ir ari tadas 156 ar 150zs mjet motoriem
|
Thu Jun 28, 2012 10:45 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Piedavaju beigt so diskusiju un kerties pie secinajumiem, manejie:
1) Loti labi, ka pa nelielu summu te pat LV ir iespejams likvidet beigtus DPF filtrus, jo to nomaina maksa kosmosu
2) Ciposana ir katram pasam jaizverte ar kritisku aci, vai tiesam vina autinam to vajag. Gan ieguvumus, gan zaudejumu sesam te pietiekosi izklastijusi.
|
Thu Jun 28, 2012 10:49 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
Pgajusaja nedela Autofficina 159 2.4 dizelim (patiesiba diviem, savejam un vel vienam) likvidejam DPF filtru, atsledzam EGR varstu un uzlikam lietuviesu Galingas.lt motora vadibas programmu. Piektdien vakara nebija laika, vakar nebija speka, tapec tikai sodien sanaca notestet rezultatu.
Man loti patik, beidzot ta masina tiesam sagada prieku, beidzot jut, ka tai ir 200+ zs un 400+ nm griezes, ir ari praktiski likvidejusies turbo bedre, kas ipasi kaitinaja piedodot gazi ripinoties otraja roba. Agrak saja situacija nekas nenotika, tagad viss notiek, pie tam ta patikami, pludeni, cel gandriz no 0. Par degvielas paterinu pagaidam komentaru nav, zinosu velak, taoat ari par to, cik ilgi tures sajugs un spararats
Lemumu par labu "remap" pienemu galvenokart tapec, ka iestajoties ziemai DPF filtrs saka glucit, acimredzot vinam nepatika mans pilsetas rezims apvienojuma ar zemajam temperaturam, sada rezima tas pats attirities nespeja, toties aizauga momenta. Neparliecinaja masinas dinamika. Kaitinaja turbo bedre un ari degvielas paterins nemaz neprieceja. Isteniba nebija variantu, bija jalikvide DPF ar visam no ta izrietosajam sekam.
Programma leisu galingas.lt, jo musu vietejiem chipotajiem man isti nav ticibas, nav skaidra uzstadamo prgrammu izcelsme, ja vini taisa pasi, tad nav parliecibas, ka tajas tiesam viss ir ok.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sun Dec 23, 2012 7:47 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
izklausās pēc obligātas lietas uzreiz pēc dīzeļa iegādes
|
Sun Dec 23, 2012 10:21 pm |
|
 |
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
Bet kapēc Tu tici leišiem?
|
Sun Dec 23, 2012 10:27 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Thu Mar 20, 2025 2:29 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
3 lapa no 83 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|