Likās, ka jādod kāda nebūt atskaitīte par pirmajiem... emmm... 600km
Tātad.
1) Jo vairāk es uz to skatos, jo vairāk liekas, ka balta krāsa tomēr 159 ļoti labi piestāv. Katrā ziņā netīra balta izskatās labāk kā netīra melna
2) rūc labi
3) rūc ļoti labi
4) automāts dara tieši to, ko es gribētu, lai tas attiecīgā brīdī dara. Vienīgi pilsētā mazliet kaitina kārbas iztapība, pēc ieminiena kādu brīdi turot augstus apgriezienus un neslēdzot nākamajā robā. Bet tas laikam visām "gudrajām" kārbām tā. Tā teikt - ā! boss grib atvilkt? esmu gatava! Šī pati piezīme - par to, ka spītīgi neslēdz 5. robā pie 60-70kmh. 6. robs vispār ieslēdzas tikai ap 100kmh. Vēl viena piezīme - gribētos, lai attiecīgais kārbas režīms (piemēram W) tiktu atstāts arī pēc auto restarta.
5) benzīns garšo
6) benzīns ļoti garšo Bet, ņemot vērā ekspluatācijas īpatnības, tas nevienu neinteresē. Turklāt ir cerība, ka pēc piebraukšanas (ap 10k km) apetite mazināsies
7) servisa intervāls - 30k km
gaita... kāds jautāja par salīdzinājumu ar GTA. Teikšu kā ir - šīm mašīnām kopīga ir tikai emblēma. GTA ir daudz asāks, agresīvāks, daudz vieglāk "ceļ" jebkurā robā, kurš gandrīz momentā beidzas. Rēcot vecajam v6 un kratoties pa Dzirnavu ielas bruģi. 159 nav mīksta. Tā vienkārši ir daudz lielāka, smagāka, solīdāka, mierīgāka. Kā tika secināts - arī lielāka un plašāka par 3-er. Ar visādām sīkām ekstrām (piem. "ledusskapi" roku balstā un "ambient light" priekšā un aizmugurē), par kurām GTA braucot pat doma neienāk prātā. Pats galvenais - beigās. GTA ir praktiski nelietojams ziemas apstākļos netīritās vai vienkārši ar sāli nokaisītās ielās. ASR lampiņa histēriski mirkšķina jebkurā robā un apgriezieni neceļas virs ~3k rpm. Atslēdzot ASR ziemas riepas(-a) beidzas līdz nākamjam krustojumam. Līdz ar to pārvietojamies mierīgi, bez uztraukuma, sakožot zobus un laižot garām dīzeļgolfus. Q4 savukārt ir fantastiska lieta. 159 ir neiedomājami stabila. Jā, to pašu es teicu arī par x3, bet tas salīdzinoši ir ļodzīgs bobiks. Ar Q4, arī ar atslēgtu VDC var vilkt pa sniega putru sadalošajā joslā, apledojušu meža celiņu, uttuc. Iet kā pa sliedēm And now - the best part. Atslēdzam VDC sniega šļurā vai uz pieblietēta sniega/ledus Uz cita seguma neesmu mēģinājis. 159 kļūst par drifta karalieni. Šķērsām sametās momentā, ja pieber pietiekami daudz ogļu un tālak visu kontrolējam ar perfekti dozējamu stūri un gāzi. Jebkurā leņķī un ātrumā. Ja zem riteņiem sauss asfalts - Q4 lieliski māk "iegriezt" auto. Galvenais neaizmirst dot grīdā. Paradoksāli, bet tas palīdz noturēt 159 pareizā trajektorijā. Ja tomēr ātrums par lielu, tā ļoti prognozējami mazliet izslīd uz āru ar visiem 4 riteņiem Droši, ātri un pārliecinoši. Subaru var iet stūriti ar savu megaundersteer.
Vārdu sakot, ļoti labs, ļoti glīts auto blondīnes ikdienai un lielisks izklaides rīks onkulītim brīvdienu vakaros, krāmēšanai pa slideniem ceļiem. Lai arī bez GTA spriganuma, asuma un sensācijas pie katra gāzes pedāļa nospiediena. Un par dosjas cenu turklāt
_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica