| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		Play155 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 Aug 2014 
			Komentāri: 13 
			Atrašanās vieta: Bauska, Valmiera, Ventspils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  155jauns motors, konsultācijas   
		
			Čiv visiem.
 
Reku gada laikā esmu salicis jaunu mutoru 1.6 ts 155 alfiņai 96 gada.
 
pāris lietas sēž uz sirds ar ko gribētu tikt galā   
-kādu eļu labāk liet motorā? Gribēdams kā labāk sākumā ielēju galīgi šķidro sintētiku, ja pareizi atceros 5w-40 laikam, tadad ir pirmais stabs nobraukts un laiks mainīt kamēr motors piedilst  tik uz kādu jo man te klārē pautus ka es nedrīkstu sintētiku liet ka vajagot 10w-40.
 
- vai kādam vav visi sēdekļi priekš 155 kuzava, un abi šofera puses rokturi:), pakaļējaus jau salūza, priekšējā baigā plaisa un drīz lūzīs...
 
Tā jau autiņš forš, braucu pieklājīgāk kā parasti patēriņš 5,5 uz šosejas... un priekš tā mazā motoriņa iet arī labi, tāpēc radusoes baigā mīlestība pret šo autiņu, geibās lai brauc ilgi:)      
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 10:05 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			itkaa jau razhotaaja speceneem parasti neviens nerekomendee pretoties, bet domaaju ka 5w40 shajaa gadiijumaa LV ir piemeerotaaka eljlja - vismaz ziemaa noteikti. 10w40 jau ir reaali biezs pie -20C (kas protams itaaljiem iisti neinteresee). 
 
Sinteetika un pussinteetika muusdienaas ir 99% praktiski savstarpeeji savietojamas. Ja nevelk pa trasi, imho abi varianti ir diezgan jeedziigi. 
 
Es personīgi paskatītos ko paši normālie eļļu ražotāji (Motul, Castrol, Mobil, Valvoline utt.) dotajā brīdī rekomendē šim dzinējam un pieejot ar ekonomisku skatu un to arī lietu.
 
Par eļļām būtiski imho atcerēties, ka normālā kārtā ik pa 10k mainīta viduvēja eļļa parasti būs labāka par ik pa 30k mainītu super-duper nereāli kruto eļļu... motoreļļa nevar būt "pārāk svaiga".
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 10:18 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		ega 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 3570 
			Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
			  1996  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			un eļļas līmeni turēt pie MAX atzīmes, tas šim dzinējam ir būtiski   
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 10:45 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			ega rakstīja:un eļļas līmeni turēt pie MAX atzīmes, tas šim dzinējam ir būtiski   
+ daudz
 
es pieturējos pie principa vairāk kā 1/4 zem max nelaist 16v TS'am...
			 
			_________________ 156GTA, 75TS
 
Put yourself in a corner and find a way out!		  
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 10:49 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Play155 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 Aug 2014 
			Komentāri: 13 
			Atrašanās vieta: Bauska, Valmiera, Ventspils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Itkā rāda visur ka vajag 10w40+man skalo smazdenes ka no šķidrās sintētikas man ar laiku noklāšoties motors.
 
Bet uz cita 147 2.0 ts ar draugu izmēģinājām no 10w40 uz šķidro reāli samazinājās patēriņš un autiņs smukāk darbojas, dīgstāvē gan labāk iet(2% cēliens toč   )
 
...dabuju šrotā pa vēl 200ls kuzavs bez rūsas vispār tik priekšējais bamperis bija mainīts, laikam sists bet biju izjaucis priekšu pa skrūvēm viss pārējais ideāls. Negribās iznīcināt šādu atradumu tāpēc ceru uz vairākiem viedokļiem no tautas kam ir jau pieredze ar šiem autiņiem   
un lielākai šoks man bija kad uzzināju ka koniška strādā   
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 10:52 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			nu drošāk ir sekot ražotāja ieteikumiem. Bet ja liekas ka palīdz - tad lej to kas liekas labāks. Ir tak cilvēki kas liek magnētus uz degvielas vadiem un domā ka tā kautkas ietaupās    
Ja līmenis būs, tad motors strādās... 5w40 darba temperatūrā ir tāda pati viskozitate kā 10w40, neredzu iemeslu kādeļ lai kautkas nokautos...
			 
			_________________ 156GTA, 75TS
 
Put yourself in a corner and find a way out!		  
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 10:58 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Nr.7 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Oct 2006 
			Komentāri: 4677
			
			  2000  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			j.k. rakstīja:.....5w40 darba temperatūrā ir tāda pati viskozitate kā 10w40, neredzu iemeslu kādeļ lai kautkas nokautos... 
+1
 
Neaizmirsīsim, ka 5w40 tālajā 96.gadā bija visnotaļ dārga un reta eļļa.
			 
			_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion		  
	 | 
	| Thu Aug 07, 2014 11:47 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		KaramBax 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Jun 2007 
			Komentāri: 1440 
			Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
			  1994  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Play155 rakstīja:Itkā rāda visur ka vajag 10w40+man skalo smazdenes ka no šķidrās sintētikas man ar laiku noklāšoties motors.
 
 
Motors noklāsies, ja eļļas nebūs (būs par maz). Viskozitātes rādītājs normālā darba temperatūrā (skaitlis 40) ir viens un tas pats. Protams, ar laiku noklājas jebkas, tā ka, nevar apgalvot, ka smadzeņu skalotāji melo.
 
Esmu samērā ilgstoši (šķiet, ka pēdējās 2 reizes ielēju 10w40) braukājis ar 5w40 sintētiku- nu, vismaz 5 gadus.  Un motors ir tas, kas tai mašīnai nav noklājies. Tiesa, tas 8V motors.
 
Vai ir kāda atšķirība sarp 5w un 10w? Manis lielākā novērotā starpība bija tāda, ka 5w40 ir biežāk jāpielej nekā 10w40, to daļēji kompensē otrā galā lejamais. Bencīnu 5w40 gadījumā jālej retāk kā 10w40. Starpība apmēram tāda, ka tas, ko ietaupi uz benzīnu, iziet maksājot par dārgāku (un vairāk) eļļu. jeb no otra gala- to, ko ietaupīsi uz eļļu, lejot lētāku un biezāku, notērēsi degvielā.
			 
					 
	 | 
	| Sun Aug 10, 2014 1:42 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |