|
1 lapa no 3 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
155 2.5 vs 2.0 8v vs 2.0 16v
...esmu uzzinājis kurš ir nometis 155 pagalmā un mēģināšu to čali dabūt rokā - mašīna ir benzīns (nezinu tik kāds tilpums, bet spriežot pēc onkas vecuma tas nav 2,5) 1993 gada un nākusi no Nīderlandes ar vienu īpašnieku Latvijā...jautājums būtu vai ir vērts ņemt tādu mašīnu savest kārtībā un maukt pa trasi, un kādas ir tās mašīnas aptuvenās izmaksas + galvenais kādu motoru vajag, jo paskatījos ka tām 155 ir vairāki motori...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Oct 25, 2007 9:13 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Iesaku palasīties šo:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-155/91708-155-as-a-track-day-car.html
Katram motoram savas priekšrocības trasē. 2,5 no benzīnniekiem nav tas labākais motors, jo ir pa smagu (bet ir gana uzticams...).
2l 8v un 1.8/2.0 16v ir labi motori trasei, viens izturīgāks, otrs - jaudīgāks, bet principā der abi.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Oct 25, 2007 9:58 am |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
j.k. rakstīja:Iesaku palasīties šo:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-155/91708-155-as-a-track-day-car.html
Katram motoram savas priekšrocības trasē. 2,5 no benzīnniekiem nav tas labākais motors, jo ir pa smagu (bet ir gana uzticams...).
2l 8v un 1.8/2.0 16v ir labi motori trasei, viens izturīgāks, otrs - jaudīgāks, bet principā der abi.
...vienbalsības tur nav, bet nezin kāpēc spiež uz 8v nevis 16v?...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Oct 25, 2007 10:17 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nu ir savas priekšrocības arī 16v, viss atkarīgs no mērķa ko gribi sasniegt.
Ja gribi salīdzinoši lētu auto ar mazām (ja tādu vārdu vispār te var lietot ) uzturēšanas izmaksām un iespēju piedalīties autošosejas nacionālajā klasē, tad ir tikai viens variants - 2l 8v.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Oct 25, 2007 10:21 am |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
...nē nu tā doma ir lēnā garā pīpējot dabūt to mašīnu tādā kondīcijā lai varētu braukt pa trasēm brīvdienās un ikdienā nelietot, bet tas vēl tādā projekta līmenī, jo neesmu vēl ticies ar mašīnas saimnieku - vienkārši tāpēc gribu uzzināt pēc iespējas vairāk plusus un mīnusus...un protams cik no tiem motoriem var izgriezt ZS?...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Oct 25, 2007 10:30 am |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nu ja tas kautko maina, tad 16v priekšrocības imho ir sekojošas:
- pūstie spārni
- īsā reika
- lielākas bremzes (? man liekas)
- jaunāks gads
- motori nāk arī jaunākās mašīnās līdz pat 2004.(?) gadam (šķiet ka tad parādijās JTS, kas gan ir tas pats bloks vēl arvien).. bet viņus pārsvarā izķer tie kas saplēš siksnu
mīnusi:
- plīst siksna
- var staigāt apgriezieni dēļ maf/lambda etc. 8v versijā viss ir biš vienkāršāk
- nedaudz smagāka
P.S. Es esmu par 2l8v
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Oct 25, 2007 10:46 am |
|
|
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
Nu par pūstajiem spārniem vēl tāds diskutabls jautājums... ir jau tur vēl "perehodkas"
|
Thu Oct 25, 2007 11:57 am |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
...tai ko esmu noskatījis nav pūsto spārnu, tā kā jautājums atkrīt pats par sevi - bļin jo vairāk uzzini jo sarežģītāk...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Oct 25, 2007 12:03 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Godīgi sakot, pūstos un nepūstos spārnus spēs saskatīt tikai pats īpašnieks un kādi 5-6 ļautiņi no šejienes.
Auto ar pūstajiem spārniem ir kādu strēķīti smagāks.
_________________ @Scmic
|
Thu Oct 25, 2007 12:24 pm |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
smic rakstīja:Godīgi sakot, pūstos un nepūstos spārnus spēs saskatīt tikai pats īpašnieks un kādi 5-6 ļautiņi no šejienes.
Auto ar pūstajiem spārniem ir kādu strēķīti smagāks.
...vai ta viņi nav bišku platāki?...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Oct 25, 2007 12:31 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
ralfins rakstīja:...nē nu tā doma ir lēnā garā pīpējot dabūt to mašīnu tādā kondīcijā lai varētu braukt pa trasēm brīvdienās un ikdienā nelietot, bet tas vēl tādā projekta līmenī, jo neesmu vēl ticies ar mašīnas saimnieku - vienkārši tāpēc gribu uzzināt pēc iespējas vairāk plusus un mīnusus...un protams cik no tiem motoriem var izgriezt ZS?...
es ieteiktu kaartiigi padomaat par to lietu, ka beigaas nesanaak tik vien kaa kaarteejias shrotinjsh garazha. un domaat vajadzeetu apmeeram taa:
1) vai man pasham ir laiks, iemanjas un vieta, kur "lēnā garā pīpējot dabūt to mašīnu kondīcijā". ja nav, vai ir kaads, kursh to dariis. un par cik vinjsh to dariis.
2) ja taa ir standarta 155, taa nenoliedzami ir forsha mashiina, bet lai brauktu pa trasi minimaalaa programma ir dabuut vinju taadu lai vismaz liikumus var izbraukt aatri tb amorts, atspere, stabilizators. un jau tik taalu detalju izmaksas buus 2x lielaakas par mashiinas iegaades cenu
3) kad liikumos auto turaas, vajag dabuut aatrumu taisnees. taatad uzdevums ir samazinaat svaru un palielinaat jaudu. 155 ar svara samazinaashanu ir kaa ir, jo chuguna piekare ir smaga, virsbuuve ir smaga. ja gribas saglabaat iespeeju iziet TA, 1100kg ir min. taatad jaacelj jauda. 16v dzineejam ir plashaakas iespeejas, lielaaks detalju klaasts. galu galaa jau standartaa vinjsh iet labaak. 10v 2.5l V6 neesot labaakaa izveele, jo smags, jo jaudas parametri ar nekaadi iipashie vinjam nav, tad ir jaamaina pret 24v 3l, ar kuru vares braukt tikai taisni, toties ljoti aatri.
4) ja esmu gatavs ieguldiit shaadaa izklaides auto savu laiku un naudu, varbuut ir veerts mekleet kaut ko jau daljeeji sagatavotu? varbuut ir veerts startaa ieguldiit vairaak, lai sasniegtu labaaku rezultaatu, lai buutu mazaaks chakars veelaak?
5) ko ar to mashiinu dariit taalaak? vinjaa buus ieguldiits daudz laika, naudas un puulju. vienam pasham rinkjot pa trasi buus pieriebies. alfa clubs droshvien riikos kaut kaadas braukaashanaas arii turpmaak, vareetu sagalabaties liidz 2l un virs 2l klases. taatad var teemeet uz kaadu no shiim klaseem. igaunijaa notiek kaut kas liidziigs. somijaa visi mauc vienaa klasee. veel ir vasaras kauss. un galu galaa nacionaalaa klase... vai shii ir taa mashiina, ar kuru tuseet pa shiem pasaakumiem, kura buus pietiekami konkureetspeejiiga?
6) un tad visbeidzot, kaadu mashiinu un kaadu dzineeju iveeleeties. 156 visaadaa zinjaa ir labaaka baaze, taa ir vieglaaka, tai ir advanceetaaka piekare, pieejams milzums detalju utt. ja saliidzina tuuninga izmaksas, taas neatshkjirsies no 155. uztureeshanas un blekju izmaksas vareetu buut mazliet augstaakas, arii iegaades cena. taa gan nu jau ir tikai mazliet augstaaka.
NB! tomeer kaa alfaowner forumaa rakstiija viens holandietis- runa te ir par Alfaam, prieku un baudu nevis par praatu. un taapeec, ja kaadam patiik 155, vinjsh tuunee 155. tas varbuut ir gruutaak, daargaak un beigaas sanaak leenaak. toties patiik.
man 155 patiik labaak par 156 un es gribeeju braukt pa trasi un darboties tieshi ar 155, ko arii daru dzineejs 2l 8V tika izveelets galvenokaart taapeec, lai ieveerotu nacionaalaas klases noteikumus. bet nu jau droshi varu teikt, ka 2l 8v ir visekonomiskaakais variants. lej ellju un mauc. nav ne pliistoshu siksnu, ne gaisa meeriitaaju ne visaadu citaadu suudu. un taadaa filozofiskaa liimenii 2l 8V dzineejs ir peedeejais iistais Alfas motors. 16v modelis jau ir Fiat konveiera tehnologjijas.
|
Thu Oct 25, 2007 12:45 pm |
|
|
ralfins
Member of
Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
...WOW paldies nu ar to vajadzētu pietikt...viela pārdomām ir...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Oct 25, 2007 12:57 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
j.k. rakstīja:Nu ja tas kautko maina, tad 16v priekšrocības imho ir sekojošas:
- pūstie spārni
pashi par sevi neko nedod, vizuals efekts, kas patiik vai nepatiik. man jau saak nepatikt, jo ritenji pazuud ieksh puustajiem spaarniem, zuud virsbuuves agresivitaate
Citāts:- īsā reika
kartinga trasei obligaati. ar garo smiltenee gandriiz aizgaaju bojaa un pamatiiga dehidratizeejos normaala izmeera auto trasee gan pofig. jebkuraa gadiijumaa iiso reiku var uzlikt garaas vietaa
Citāts:- lielākas bremzes (? man liekas)
prieksheejaas par paaris cm lielaakas. forshi, bet nav paaraak buutiski, ja mashiinas svars tiek samazinaats un lietotas pussporta uzlikas. bet bremzes var nomainiit.
Citāts:- jaunāks gads
teoreetiska iespeeja dabuut labaaku mashiinu, bet attieksmei un uztureeshanas kvalitaatei ir lielaaka noziime kaa 2 gadiem shurp turp
Citāts:- motori nāk arī jaunākās mašīnās līdz pat 2004.(?) gadam (šķiet ka tad parādijās JTS, kas gan ir tas pats bloks vēl arvien).. bet viņus pārsvarā izķer tie kas saplēš siksnu
16v dzineejam potencials ir lielaaks, nenoliedzami.
Citāts:mīnusi:
- plīst siksna
un te vairaak probleema ir tajaa, ka 16v dzineeju rezerves daljas ir tik sasodiiti daargas un nepieejamas, jo vinjas par jebkaadu naudu izkjer tie nabadzinji. jaareekjinaas, ka 16v vieglaak nokaut, kaut vai mazliet pabraucot bez elljas, taapat gadaas luuzushi vaarsti, klanji...
Citāts:- var staigāt apgriezieni dēļ maf/lambda etc. 8v versijā viss ir biš vienkāršāk
8V ar ir MAFs tikai mehaanisks, ir lambda, ir kompis, ir briivgaitas deveejs un paareejie suudi. pa lielam viss tas pats, tikai nez kaapeec probleemu ir mazaak.
Citāts:- nedaudz smagāka
ne vienmeer. reta 16v ir tik smaga kaa mana 8V. hvz kaapeec
Citāts:P.S. Es esmu par 2l8v
es arii!
|
Thu Oct 25, 2007 1:00 pm |
|
|
KaramBax
Pievienojies: 27 Jun 2007
Komentāri: 1440
Atrašanās vieta: Rīga-Jūrmala
1994 Alfa-Romeo 155
|
Piedodiet, ka tā dumi jautāju
Kas ir reika?
|
Thu Oct 25, 2007 1:09 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
KaramBax rakstīja:Piedodiet, ka tā dumi jautāju
Kas ir reika?
stuures zobstienis. shajaa gadiijumaa viss stuures mehaanisms. iisaa reika ir 2.2 vai cik tur apgriezienu, garaa 3 vai cik tur
|
Thu Oct 25, 2007 1:10 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Fri Nov 01, 2024 2:18 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 3 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|