| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		Kostja 
		 
				
		
			Pievienojies: 12 Sep 2014 
			Komentāri: 9 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  166 rokas bremzes regulēšana   
		
			Auto Alfa Romeo 166 2.0 v6 2000g. Kā noregulēt rokas bremzes? Kurā vietā regulē, jo salonā var reguēt tikai abas puses kopā, man vajag atsevišķi., jo viena puse vairak bremzē otra vairāk, kalodkas un diski pilnigi jauni uzlikti.
  
			
					 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 11:04 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		kaspars 
		 
				 
		
			Pievienojies: 21 Oct 2006 
			Komentāri: 2200
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Gan jau kāds no suportiem īsti labi nestrādā...
  
			
			 _________________ candymountainmotorsports ™    
 
...because only milk and juice comes in 2L...		 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 12:52 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Kostja 
		 
				
		
			Pievienojies: 12 Sep 2014 
			Komentāri: 9 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Suporti strādā labi.
  
			
					 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 1:57 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		kaspars 
		 
				 
		
			Pievienojies: 21 Oct 2006 
			Komentāri: 2200
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Cik atceros nekas tur vairāk īsti neregulejas. Cik liela ir atšķirība?
  
			
			 _________________ candymountainmotorsports ™    
 
...because only milk and juice comes in 2L...		 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 2:28 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Kostja 
		 
				
		
			Pievienojies: 12 Sep 2014 
			Komentāri: 9 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Nu diez gan, viens ritenis normāli jau bremzē kamēr otrs tikai sāk knapi skarties.
  
			
					 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 3:03 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Kostja rakstīja:Nu diez gan, viens ritenis normāli jau bremzē kamēr otrs tikai sāk knapi skarties. 
es neko nesaprotu, bet... 
 
vai tā pati bilde nav bremzējot ar darba bremzēm?
 
vai pakaļratiem nav tā pati sistēma, ka mainot klučus cilindrītis ir jāieskrūvē iekšā un tas automātiski izskrūvējas piedilstot klučiem?
 
Un vai izjaukšana un pirmā skarošās bremžmašīnas cilindrs jāieskrūvē dziļāk?
 
vismaz senilai 155 tā bija...    
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 3:06 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Gunča 
		 
				
		
			Pievienojies: 30 May 2010 
			Komentāri: 1193 
			Atrašanās vieta: Preiļi
			  2001  Alfa-Romeo  166
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Tātad suporti nestrādā labi... Nekas tur neregulējas. Skaties troses un suportus. Varbūt trose noķīlējusi... vai suports.. vai tiesi otrādi izdilis suporta mehānisms...
  
			
					 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 3:09 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Biker 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jan 2007 
			Komentāri: 781 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2004  Alfa-Romeo  GT
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Tatad, salona regulejas tikai troses garums, lai, nebutu pa garu, ka ari pa isu. Stavbremze regulejas ar suporta virzuli. Parasti regule ar stavbremzes troses sviru pie suporta katru atseviski, pagriezot sviru ta itka bremzetu ar trosi vairakas reizes lidz riteni sak bremzet, un atstajot brivkustibu mazaku par 1cm. Ja sadi abas puses noregule stavbremzi, un vinu regulari lieto, vina pati automatiski pieregulejas. Tad visam jabut kartiba. Vajag paskatities cik liela brivkustiba ir suporta sviram. Savukart, ja viss noregulets, brivkustiba vienada un troses vienmerigi pievelk, stavbremzei ir jabut. Preteja gadijuma ari darba bremzes nebus vienmerigas. Un tad jau cits stasts.
 
Cerams ka saprotami uzrakstiju.
			 
			_________________ Mūsu klienti brauc!  http://auto-apkopes-serviss.lv		 
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 6:47 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Biker rakstīja:Tatad, salona regulejas tikai troses garums, lai, nebutu pa garu, ka ari pa isu. Stavbremze regulejas ar suporta virzuli. Parasti regule ar stavbremzes troses sviru pie suporta katru atseviski, pagriezot sviru ta itka bremzetu ar trosi vairakas reizes lidz riteni sak bremzet, un atstajot brivkustibu mazaku par 1cm. Ja sadi abas puses noregule stavbremzi, un vinu regulari lieto, vina pati automatiski pieregulejas. Tad visam jabut kartiba. Vajag paskatities cik liela brivkustiba ir suporta sviram. Savukart, ja viss noregulets, brivkustiba vienada un troses vienmerigi pievelk, stavbremzei ir jabut. Preteja gadijuma ari darba bremzes nebus vienmerigas. Un tad jau cits stasts.
 
Cerams ka saprotami uzrakstiju. 
Tad jau principā dikti līdzīgi kā vecākām lamatiņām, kā bija 155?   
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Mon Oct 06, 2014 7:21 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |