Man arī bija līdzīgi. Tas, ko es izdarīju:
- Nomainīju cauro ieplūdes gumiju pret lietotu, bet veselu
- Nomainīju idiotisku konisko filtru pret oriģinālo bunduli ar svaigu gaisa filtru
- Nomainīju lambda zondi pret oriģinālo
- Nomainīju MAFu pret jaunu neoriģinālo (bija laba cena)
- Uztaisīju pilnu automāšinas kompja restartu
Aizgāja krietni labāk un tagad es nezinu vai pilnai laimei pietrūkst svaigi svečvadi/sveces, oriģinālā MAFa (man ir neoriģinālais Pierburgs, pēc kura uzlikšanas auto aizgāja daudz, daudz labāk) vai vnk tādi nu tie 1.8-nieki ir. Pirms tam man bija Prelude ar 2.3, tāpēc to, ka biki pietrūkst jaudas var norakstīt uz to... Šobrīd pietrūkst pie zemiem apgriezieniem, tiklīdz aiziet pāri 3000, tad ir norm.
Par pēdējo punktu noteikti vajag pārliecināties - pēc visādu šitādu sensoru nomaiņas autiņu vajag kā nākas restartēt, jo citādi nav efekta. Restartēšanas procedūra ir tepat forumā aprakstīta (da i internets pilns), es parasti rīkojos tā:
- Noņemu akumulatoru uz vismaz 40 min
- Pielieku aķi
- Pagriežu atslēgu, bet neiedarbinu (tur kaut kāds gāzes pedāļa stāvokļa devējs kalibrējoties), pagaidu 10 sek, tad griežu, gāzes pedāli neaiztieku
- Ļauju autiņam savā nodabā darboties vismaz 15 min. Šajā laikā tas var arī dīvaini skanēt sākumā.
- Tad to lopu izslēdz un pagaida ~10 min.
- Atkal iedarbina un tad brauc dažādos režīmos - it sevišķi agresīvi.
Autiņam vajadzētu uzvesties būtiski labāk nekā pirms reseta. Man vismaz ne MAFs, ne lambda efektu nedeva pirms nebija resetaa.